« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
رئیس روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد درگاه مطمئنی برای سپرده‌گذاری قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری، رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه احادیث متعددی در خصوص قرض‌الحسنه و ثواب‌های متواتر به آن از ائمه معصومین(ع) بیان‌شده است، افزود: به نقل از پیامبر اکرم(ص) صدقه ۱۰ حسنه و قرض‌الحسنه ۱۸ حسنه دارد.


وی تصریح کرد: قرض‌الحسنه سنتی اسلامی است که اقتصاد را در خدمت عقیده قرار می‌دهد و تجلی‌گاه حاکمیت ارزش‌های اخلاقی و مبانی عقیدتی بر سودجویی‌های اقتصادی است.

مظاهری اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است که از طریق این صندوق با همکاری رابطان و عاملان این نهاد در تعامل با خیران، سپرده‌های قرض‌الحسنه آنان بر اساس یک فرایند تعریف‌شده جذب و سپس از طریق این صندوق در قالب وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد درگاه مطمئنی برای سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران است تا با سپرده‌گذاری در این صندوق کمیته امداد را در کمک‌رسانی به افراد نیازمند یاری رسانند.

مظاهری ضمن فراخوانی و دعوت از خیران، نیکوکاران، بازاریان، اصناف و همه مردم نیکوکار استان جهت مشارکت در این امر خداپسندانه و اجرای سنت الهی، اظهار کرد: هم‌اکنون مدیریت شعب صندوق امداد ولایت استان با ۱۷ حوزه عاملیت در تمامی دفاتر کمیته امداد در استان فعالیت دارند و آماده همکاری با خیران و نیکوکاران جهت جذب سپرده آنان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: