« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
در اولین گرهمایی فعالان فضای مجازی لنده مطرح شد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: امروز حضور فعالانه جوانان در عرصه های مجازی باعث انفعال دشمن در این عرصه و پیروز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری در اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی شهرستان لنده  با اشاره به بحث مهم فضای مجازی گفت: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است که مهمترین تاکید مقام معظم رهبری است لذا در این فضای باید ورود هوشمندانه داشت .


وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری در این حوزه تاکید فراوان دارند باید در این فضا به فرصت های پیش رو کمک کنیم و تهدیدات را خنثی کنیم که هم می توانیم کار آفندی کنیم و هم پدافندی.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: امروز وظیفه ما در  عرصه فضای مجازی باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری چندین برابر شده است.

وی اظهارکرد: حضور فعال جوانان در عرصه های مجازی در جهت تقویت جبهه انقلاب اسلامی می تواند نقش موثری در تبین ارزش ها و آرمان های انقلاب داشته باشد که این حضور باید سازماندهی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: