« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
با مشارکت خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت این نهاد و خیریه وفاق سبز علوی 40 نفر از مددجویان کمیته امداد در روستاهای باغچه جلیل و اسلام‌آباد از توابع شهرستان بویراحمد به مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ کاروانی با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اعضای مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی، استاندار، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و برخی مدیران کل استانی و رؤسای نهادها با حضور در روستای باغچه جلیل و اسلام‌آباد طرح توانمندسازی روستای یادشده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قراردادند.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم بابیان اینکه قرار است روستاهای اسلام‌آباد و باغچه جلیل به‌عنوان روستاهای بدون بیکار شناخته شوند و به همین منظور با کمک سپاه، مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی، آموزش‌وپرورش، صندوق کارآفرینی امید، استاندار و کمیته امداد این کار بزرگ انجام می‌شود، گفت: روستا‌های باغچه جلیل و اسلام‌آباد درمجموع دارای حدود ۵۰۰ نفر جمعیت، از توابع بخش مرکزی شهرستان بویراحمد است که 56 خانوار در این دو روستا تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.


وی بابیان اینکه 43 هزار خانوار از خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری بهره‌مند هستند، گفت: با توجه به حجم نیازمندی‌ها، خواهان مشارکت و همکاری خیران هستیم تا بتوانیم گردوغبار محرومیت را از چهره مناطق محروم استان بزداییم.


مبشری با تقدیر از خدمات خیریه‌ها به‌خصوص برنامه‌های بنیاد وفاق سبز علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از سال 1388 بنیاد وفاق سبز علوی همکاری خود را با کمیته امداد آغاز کرده که تاکنون در ساخت 430 واحد مسکن مددجویی با این نهاد مشارکت داشته است و در سال جاری نیز 30 مسکن مددجویی با مشارکت این خیریه برای مددجویان ساخته خواهد شد.


 وی به مشارکت خیریه وفاق سبز علوی در اهداء جهیزیه به نوعروسان اشاره و بیان کرد: در سال گذشته 14 مورد جهیزیه با مشارکت این خیریه به مددجویان این نهاد اهداء شد و در سال جاری نیز 14 مورد اهداء جهیزیه در دستور کار است که هفت مورد آن در این مراسم به مددجویان اهداء شد.


مبشری به مشارکت خیریه وفاق سبز علوی در زمینه اعزام مددجویان کمیته امداد به سفرهای زیارتی اشاره کرد و گفت: در این زمینه سال 96، 40 نفر از مددجویان به کربلای معلی و سال گذشته 40 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند و در سال جاری نیز 40 نفر از مددجویان در روستاهای باغچه جلیل و اسلام‌آباد به مشهد مقدس اعزام شدند.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در زمینه پزشکی و درمان در مناطق محروم استان انجام‌گرفته است ویزیت مددجویان توسط چند پزشک را از دیگر برنامه‌های این خیریه در روستاهای اسلام‌آباد و باغچه جلیل عنوان کرد.


امیرحسین رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در این مراسم گفت: این بنیاد باهدف دستگیری از نیازمندان تأسیس شد و تلاش می‌کند در حد توان یاریگر خانواده‌های بی‌سرپرست، بد سرپرست، ایتام، بیماران و سایر افراد بی‌بضاعت باشد.


وی مشارکت در تأمین مسکن نیازمندان، تهیه جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج  نوعروسان را از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های خیریه وفاق سبز علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.


شایسته ذکر است در این مراسم با مشارکت خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد به هفت نفر از نوعروسان تحت حمایت در این دو روستا جهیزیه اهداء و 40 نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام شدند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین