« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
واکنش روحانی به تحریم ظریف:
رئیس‌جمهور به تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس‌جمهور به تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

رئیس جمهور (با اشاره به تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان):‌ دولت آمریکا می‌گوید در هر لحظه‌ای آماده مذاکره با دولت ایران هستیم! بعد وزیر خارجه آن کشور را تحریم می‌‌کنند، البته قبلش که غلط‌های بالاتری کردند و رهبر معظم انقلاب را تحریم کردند.

این اقدامات آنها به معنای آن است که دشمنان ما آنچنان عاجز شدند که فرصت خردورزی و تفکر را هم از دست دادند. من بخواهم مذاکره کنم با دولتی،‌ راه مذاکره را وزارت خارجه آن دولت و کشور می‌دانم، راه دیگری نداریم. رئیس این وزارت خارجه و مسئول دیپلماسی کشور وزیر امور خارجه است. اینکه دولتی که معتقد است دولت مقتدر و ابرقدرت در سطح جهان است از مصاحبه وزیر خارجه ما می‌ترسد، جای تعجب دارد.

کاملا آشکا و رورشن است که تمام ارکان کاخ سفید متزلزل می‌شود از حرف زدن و منطق یک انسان دانشمند، دیپلمات فداکار و آگاه.

آقای دکتر ظریف مصاحبه می‌کند در نیویورک، این‌ها (سران آمریکا) هفته‌ها و ماه‌ها عصبانی هستند و نگرانی خودشان را ابراز می‌کنند،‌ می‌گویند وزیر خارجه ایران، می‌آید افکار عمومی ما را منحرف می‌کند و واقعیت‌ها را برای مردم ما بیان می‌کند.

می‌دانم در زندگی مردم فشار وجود دارد و در یک سال و چند ماه برای زندگی عادی مردم فشار و سختی بوده و هست ولی در عین حال مردم ما در برابر دشمنان سر فرود نیارودند و سختی را با دل و جان خریدند.

مردم می‌دانند مسئولان همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند و دلیلش همه افتتاح‌های در ماه‌های گذشته است.

در این شرایط سخت آمار بیکاری ما کاهش یافته و تورم ما روند کاهشی است و تا پایان سال شرایط بهبود می‌یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین