« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مطرح شد؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 343 مورد کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد در چهارماهه نخست سال جاری اهداء شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اگر خواهان سعادتیم و پیرو راستین اسلام، باید تلاش کنیم تا مراحل اول ازدواج بر مبنای صحیحی انجام گیرد و ساده زیستی در تمام شئون زندگی و بخصوص ازدواج راه یابد وگرنه قیدوبندهای اجتماعی در امر ازدواج چون غل و زنجیر بر دست و پای جوانان و والدین آن‌ها می‌افتد و بر فساد و نابسامانی‌های روانی و مشکلات اخلاقی در جامعه می‌افزاید.


وی با اشاره به اینکه حمایت از ازدواج و کمک به تأمین جهیزیه مددجویان و پرداخت تسهیلات ازدواج یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد برای ترویج ازدواج ساده و تحکیم نهاد خانواده است، افزود: کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی و اجتماعی و به‌منظور وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود در یاری‌رسانی به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان، برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

نظری بابیان اینکه در چهارماهه نخست سال جاری 343 مورد کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد، گفت: اعتبار هزینه شده در این زمینه یک میلیارد و 174 میلیون تومان است.

وی یادآور شد: در سال گذشته 3327 مورد کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه بااعتبار هشت میلیارد و 279 میلیون تومان به زوج‌های جوان مددجو اهداء شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تصریح کرد: زمینه‌های ارائه خدمت در خصوص کمک به ازدواج مددجویان تحت حمایت، تأمین جهیزیه نوعروسان، کمک به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، کمک‌هزینه ازدواج به پسران مددجو و خدمات مشاوره و راهنمایی قبل از ازدواج است.

نظری، با اشاره به اینکه همه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد از خدمات مشاوره‌ای ازدواج بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: خدمات مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی باهدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: