« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
فرماندار لنده خبر داد؛
فرماندار لنده از تامین اعتباری جهت تامین آب شهرکهای لنده ؛ خرید ماشین الات آتشنشانی ؛ ساماندهی کانال سیل بند ؛ آب و راههای روستایی شهرستان لنده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سید خدادوست موسوی در گفتگو با پایگاه خبری آوای رودکوف گفت:با تلاش و  پیگیریهای انجام شده مبلغ15میلیارد ریال جهت تامین آب شهرکهای فجر و شهید رجایی از محل اعتبارات مدیریت بحران اختصاص یافت .


فرماندار لنده که اخیرا در جلسه مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشت همچنین از  اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید ماشین آلات آتش نشانی شهرداری از همین محل نیز خبر داد.

مهندس موسوی افزود در نشست مدیریت بحران استان همچنین مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان برای سیل بند شهر،راهها و آب روستایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش آوای رودکوف در سالهای نه چندان دور مسولان برای انتقال آب‌های سطحی و جلوگیری از وقوع سیل و سیلاب در شمال شهر لنده اقدام به احداث سیل‌بند نموده اند که این سیل بند هم اکنون قوز بالا قوزی شد برای این شهر زیرا  انباشته ‌شدن فاضلاب باعث به وجود ‌آمدن لجن‌زار و در ادامه بوی تعفن و گلایه‌های مردم و تهدید بهداشت عمومی را در پی داشته است که جذب اعتبار لازم برای ساماندهی آن می تواند خبر خوشی برای عموم مردم و خصوصا خانواده های حاشیه این کانال باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: