« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیزدهمین مرکز نیکوکاری این نهاد به همت خیران و نیکوکاران در شهر دهدشت شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری عاطفه‌ها در شهر دهدشت شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از 12 مرکز نیکوکاری در استان، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: مراکز نیکوکاری باهدف واگذاری امورات مردم به دست مردم و با محوریت مساجد تأسیس‌شده و شناسایی نیازمندان و متمکنین هر محله از اهداف این مراکز است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 12 مرکز نیکوکاری کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند، افزود: بیش از 658 میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری کمک‌های مردمی در این مراکز جمع‌آوری‌ و بین نیازمندان توزیع‌شده است.

مبشری با اشاره به اینکه مبلغ جمع‌آوری‌شده کمک‌های مردمی در چهارماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 84 درصد رشد داشته است، گفت: از میزان مبلغ جمع‌آوری‌شده در مراکز نیکوکاری امسال، 177 میلیون تومان آن نقدی و مابقی به‌صورت کالا و خدمات بوده است.

مبشری بابیان اینکه گسترش مراکز نیکوکاری ازجمله برنامه‌های مهم این نهاد برای تعمیق فرهنگ احسان و نیکوکاری و بهبود وضعیت نیازمندان است، گفت: افتتاح 12مرکز نیکوکاری جدید در سال جاری در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران هستند، تصریح کرد: این مراکز در محله و مساجد زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده و تمامی کمک‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری توسط خود مردم به‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌آوری و در زمینه‌های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی جهیزیه و سایر موارد بین نیازمندان توزیع‌ می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری را فرصتی برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف عنوان کرد و از خیران و مردم نیکوکار دعوت کرد تا با حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به نیازمندان یاری کنند.

شایسته ذکر است دیدار با امام‌جمعه، دیدار با خانواده‌های مددجویان تحت حمایت و بازدید میدانی از روستای گاودانه شهرستان کهگیلویه از دیگر برنامه‌های مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: