« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
با حضور رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی، انجام شد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: با حضور رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی ۱۲۵ طرح بخش کشاورزی با اعتباری افزون بر ۹۳۳۰ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، روز دهم مردادماه 1398و با حضور رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی، 125 طرح بخش کشاورزی با اعتباری افزون بر ۹۳۳۰ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در همین رابطه اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش‌های آب و خاک، صنایع تبدیلی و تکمیلی، دام، طیور، شیلات و گلخانه‌ای و منابع طبیعی و آبخیزداری است که برای حدود 10 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

او، بیان کرد: تعداد 43 طرح آبیاری تحت فشار و طرح‌های کوچک تأمین آب در سطح 3600 هکتار با اعتباری معادل 38 میلیارد تومان و 32 طرح آبخیزداری با اعتبار 16 میلیارد تومان از جمله طرح‌های قابل افتتاح قلمداد شد.
این مسئول ارشد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: قبل از ظهر همین روز هم عملیات احداث کانال آبیاری روستاهای اوغان، کیلگ آباد و سرانسر شهرستان سراب با حضور وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.

او، خاطر نشان کرد: این کانال آبرسانی با هدف جلوگیری از هدر رفت آب، تسهیل دسترسی به آب و توسعه کشاورزی با رویکرد استفاده بهینه از منابع آبی به‌طول 8 کیلومتر با اعتباری افزون بر 4 میلیارد ریال احداث می‌شود.


مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: