« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
یاسوج
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 43 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به کربلای معلی اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداختن و توجه به بعد معنوی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت علاوه بر مسائل معیشتی و مادی یکی از رویکردها و اهداف اساسی این نهاد است.


وی اعزام به مددجویان به سفرهای زیارتی و سیاحتی را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد عنوان کرد و افزود: در همین زمینه کاروانی شامل 43 نفر از زنان مددجو که بیشتر آن‌ها زنان سرپرست خانوار و از مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مبشری با اشاره به اینکه مدت‌زمان این سفر زیارتی هفت روز است، تصریح کرد: هزینه این اردو بیش از 36 میلیون تومان است.

وی همچنین از اعزام 200 مادر و دختر تحت حمایت به اردوی زیارتی قم خبر داد و گفت: این اردوی زیارتی و سیاحتی به مدت شش روز طول می‌کشد و 78 میلیون تومان در این خصوص هزینه شده است.

مبشری هدف از برگزاری این سفرهای زیارتی را ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ارج نهادن به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و ایجاد روحیه خودباوری در مددجویان عنوان و اظهار کرد: آشنایی با سیره ائمه معصومین، آداب زیارت، امام شناسی و برگزاری کلاس‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های اردوهای مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 520 نفر از مددجویان کهگیلویه و بویراحمد به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: