« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
به مناسبت دهه امامت و ولایت محقق شد؛
جمعی از کارکنان کمیته امداد به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با مراجعه به سازمان انتقال خون استان اقدام به اهداء خون نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در یک اقدام خداپسندانه جمعی از کارکنان این نهاد به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با مراجعه به سازمان انتقال خون استان، به منظور ترویج فرهنگ اهداء خون در جامعه و کمک رسانی به بیماران نیازمند خون اهداء کردند.


محمدیوسف عارفی فر رئیس امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد استان در حاشیه اهدای خون کارکنان این نهاد گفت: اهدای خون یک وظیفه انسانی و اجتماعی هر انسان نسبت به دیگر افراد نیازمند جامعه است.


وی با بیان اینکه از پرسنل این نهاد همواره به عنوان امدادگر یاد می‌شود افزود: کمک به سلامتی یک بیمار نیازمند، خود یک اقدام خیرخواهانه و بسیار با ارزش محسوب می‌شود و از اجر دنیوی و اخروی نیز برخوردار است.


عارفی فر با اشاره به اینکه یکی از برکات اهدای خون، حفظ سلامتی برای اهداکننده خون است، تصریح کرد: این عمل سبب پویایی سیستم خون‌سازی شده و علاوه بر نجات جان انسان‌های دیگر، افراد اهدا کننده را نیز از نعمت سلامتی بهره‌مند می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: