« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
با مشارکت کمیته امداد و بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خدمات درمانی و دارویی رایگان به منطقه محروم رودریش از توابع دیشموک شهرستان کهگیلویه ارائه شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ادامه خدمت‌رسانی به جامعه هدف، امدادگران کمیته امداد استان با همراهی تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب پزشک عمومی، متخصص کودکان، ماما، پرستار و مشاور به منطقه محروم رودریش از توابع دیشموک شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم پزشکی در این سفر، موفق به ارائه خدمت به بیش از 120 نفر از مددجویان شد، افزود: این خدمات در قالب معاینه، توزیع دارو، خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی و مشاوره‌های پزشکی رایگان برای مردم این منطقه ارائه شد.

مبشری تأکید کرد: رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت یکی از اهداف مهم کمیته امداد استان است.

شایسته ذکر است در این سفر، ضمن بررسی مشکلات و نیازمندی‌های مددجویان روستای رودریش دیشموک، سبدهای کالایی بین مددجویان و سایر اقشار آسیب‌پذیر در این روستا توزیع شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: