« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
گزارش تصویری،
به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین و روسای ادارات از آزادگان شهرستان لنده تجلیل شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:غروب امروز به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین و روسای ادارات از آزادگان شهرستان لنده تجلیل شد.

 فرماندار شهرستان لنده در این مراسم ضمن گرامیداشت26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند اظهار کرد: آزادگان با استقامت وتحمل مشکلات و شکنجه های فراوان درزندان های مخوف رژیم بعثی عراق ستارگان درخشانی شدند که تاابد نامشان برتارک انقلاب ونظام می درخشد.


سید خدادوست موسوی با بیان اینکه:تجلیل ازاین اسطورها زمان ومکان نمی شناسد گفت:مسولین باید درراستای راه و مسیری که آزادگان انتخاب نمودند باخدمت گذاری وخدمت رسانی دین خود را ادا کنند .


وی گفت:شهدا، جانبازان و آزادگان در مسیر حق گام برداشتند و خانواده های آنان با صبر و بردباری عزت به جمهوری اسلامی ایران بخشیدند.


فرماندار شهرستان لنده  همچنین ادامه داد: این ذخایر و سرمایه های انسانی و معنوی و اسناد زنده نظام و دوران درخشان دفاع مقدس همیشه باید گرامی و عزیز باشند .


وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: امنیت و آرامش امروزی ما مدیون جانفشانی دیروز آزادگان، جانبازان، شهدا و همه ایثارگران است.


به گزارش آوای رودکوف؛استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: