« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
به قلم ؛عیسی محتشم
سید علی اکبر ابوترابی معروف به "سید الاسراء" را فقط در لای کتاب مطالعه کرده ام و امروز بعد از سالها مانند بسیاری از" پدیده های انقلاب اسلامی" همچنان او را محصور در کتابها و خاطرات می بینم !!
پایگاه خبری آوای رودکوف-عیسی محتشم:سالروز ورود آزادگان به وطن در ذهن مردم ایران ماندگار است.وآنچه مرا سخت وابسته آن ایام کرده ، آشنایی با شخصیت سید علی اکبر ابوترابی معروف به "سید الاسراء" است .


او را فقط در لای کتاب مطالعه کرده ام و امروز بعد از سالها مانند بسیاری از" پدیده های انقلاب اسلامی" همچنان او را محصور در کتابها و خاطرات می بینم .

انقلاب ما پدیده های زیادی را در مقام تئوری وعمل به بشریت معرفی کرد اما هنوز این قابلبتها متاسفانه گستره ملی پیدا نکرده اند چه رسد به بین المللی و جهانی شدن.

حقیر می پندارم که صدور انقلاب در واقع صدور فرهنگ و نرم افزار آن است که باز متاسفانه اشتغالات اقتصادی و نزاع نامیمون بین المللی در عرصه سیاست ما را از پرداخت در خور شان به فرهنگ باز داشته  است. ب

اور عمیق دارم که برای صادرات فرهنگی انقلاب باید جنس ناب به بشریت عرضه داشت و ناب ترین محصولات ما در عرصه فرهنگ انسان ساز باید از کارخانه انسان سازی یعنی حوزه و منبر استخراج شوند.

ما در حوزه به کمک کرسی فقه جعفری  انسانهای تاریخ ساز و فرهنگ سازی را تربیت کرده ایم که می توانند الگو برای بشریت باشند. و منبر دقیقا همین کارکرد را در تربیت جوانان داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: