« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد؛
خیر نیکوکار تهرانی 3806 قلم لوازم‌التحریر به ارزش سه میلیون و 776 هزار تومان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد اسلامی منش سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اکرام ایتام از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است، گفت: در این خصوص خیران و حامیان نیکوکار سرپرستی ایتام تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شده و ماهیانه مبالغی به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3806 یتیم از خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند می‌شوند، گفت: 2806 نفر از این ایتام دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند.

اسلامی منش به مشارکت مردم خیر و نیکوکار در برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد به‌منظور کمک به نیازمندان این نهاد اشاره و بیان کرد: در همین خصوص حاج رضا ضیابری خیر نیکوکار تهرانی تعداد 3806 مورد لوازم‌التحریر در قالب 120 کارتن دفتر به مبلغ سه میلیون و 776 هزار تومان برای استفاده ایتام تحت حمایت این نهاد اهداء کرد.

وی تأکید کرد: مردم خیر و نیک‌اندیش می‌توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان در طرح اکرام ایتام و این نهاد شرکت کرده و سرپرستی ایتام را برعهده بگیرند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شماره‌گیری کد دستوری #۳*۰74*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه را از دیگر راه‌های پرداخت کمک‌های نقدی به ایتام این نهاد عنوان کرد و گفت: از خیران دعوت می‌کنیم با مشارکت بیش‌ازپیش در برنامه‌های این نهاد، نیازمندان را دریابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: