« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
نماینده مردم رشت در مجلس:
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص "هجمه های اخیر به آیت الله آملی لاریجانی" گفت: شخصا از اینکه برای یک مقام مسئول مشکلی پیش بیاید، راضی نیستم و نمی پسندم زیرا آنها سرمایه‌های نظام هستند. ممکن است از کسی هم خوشم نیاید اما این اتفاق برایم ناراحت کننده است. مثلا از احمدی نژاد خوشم نمی آید اما خب ناراحت می شوم برای او مشکلی پیش بیاید، زیرا یک زمانی رییس جمهور کشور بود.

 تفکر غلطی است که فقط شهدا را خوب بدانیم

او در ادامه بیان کرد: آمریکایی ها در مراسم معارفه رییس جمهور خود، 5 رییس جمهور قبلی در کنار هم عکس می گیرند، اما در ایران! این برای کشور بد است. وقتی می خواهم تاریخ 40 ساله کشورم را برای دخترم بگوییم، نمی دانم بگویم چه کسی بد و چه کسی خوب است؟ می‌گویند همه شهدا خوبند! یعنی فقط شهدا خوبند و بقیه همه بد! این تفکر غلطی است.

           بازداشت های شبانه و پرونده سازی ها برای آملی لاریجانی مشکل ایجاد کرد

نماینده مردم رشت با اشاره به هجمه های اخیر علیه آیت الله لاریجانی گفت: اگر آیت الله املی لاریجانی در مقابل تذکرات و انتقادها سعه صدر می داشت و گارد نمی گرفت، اینطور نمی شد. بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد.

اگر آملی لاریجانی در برابر انتقاد ها گارد نمی گرفت اینطور نمی شد

او گفت: چند وقت پیش پرونده ای داشتم که قاضی به یکی از اطرافیانم گفت که این فرد، بر علیه قوه قضاییه صحبت کرده است من می دانم با او چیکار کنم و کار را شخصی کردند. اگر آیت الله لاریجانی به حرف های دلسوزانه گوش می سپرد اینطور نمی شد.

           برخورد شدید الحن آملی لاریجانی با نایب رییس مجلس

جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص یکی از دیدارهای نمایندگان با آیت الله آملی لاریجانی گفت: در یک دیداری که ما نمایندگان با وی داشتیم، چنان عصبانی شدند که حد ندارد. در آن جلسه با پزشکیان برخورد  شدید الحنی کردند و عصبی شدند. خب چرا عصبی می شوی؟ توضیح بده.

          کاش برخی کارها را آیت الله لاریجانی ضابطه مند انجام می دادند

او بیان کرد: در آن روز همه را توجیح کرد و گفت باید به یک قاضی که برای من چند هزار میلیارد اختلاس را می گیرد و می خواهند او را بخرند فلان مقدار بدهم. من نباید بگذارم او را بخرند البته که این حرف ایشان را قبول دارم اما آیا این راه نداشت؟ حتما باید خلوتی و خصوصی انجام می شد؟ آیت الله لاریجانی نمی توانست این کار را ضابطه مند کند و محرمانه یک سری مجوزها را بگیرد.  

                 مقامات وقتی بر کرسی می نشینند خود را بر روی قله قاف می بینند

عضو کمیسیون برنامه وبودجه گفت: مقامات کشورمان تا روزی که انتقادپذیر نباشند و تا زمانی که بر روی کرسی می نشینند خود را بر قله قاف ببینند، شک نکنید این مصیبت ها و مشکلات برای آنها وجود دارد. تلخ است که معاون اول، رییس دفتر و فلان مسئول دستگیر و از بین این ها انواع فسادهای اخلاقی مالی را شاهد هستیم که این ناراحت کننده است.

                هرکس به مقامی می رسد فکر می کند سرش کلاه رفته و باید جبران کند

او در پایان افزود: همه این ها از غرور کاذب آن پست است. این بزرگترین آفت یک مدیر است. برخی وقتی به جایگاهی می رسند احساسشان این است که مادر زادی این جایگاه برای آنها بوده و تا الان هم که به آن جایگاه نرسیده اند در حق شان ظلم شده است. نگاه 57 از بین رفته است، نگاهی که فرصت خدمت را می دید. هرکس به مقامی می رسد برایش ثابت شده که کوتاه مدت است و دیگر برایش تکرار نمی شود و تا الان هم سرش کلاه رفته و باید جبران کند.

خبرنگار: رستمی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
یک بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
یعنی سوای حقوق چند ده میلیونی قاضی پاداش کلان هم می دادند ؟ خاک بر سر ما که اینا شدند مسول !!!! همه اینا از بی عرضگی ملته که اجازه دادند یه سری ..... به آنها حکومت کنند !!!! نگفتید از داداش فاضل چه خبر ؟
محمودسایش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
با سلام .هرکس در هر مقامی که هست اگر خیانت به نظام مقدس بکند باید محاکمه شود نظام جمهوری اسلامی ایران با هیچ کس تعارف وشوخی ندارد حتی یقه سفیدها .تاسف میخورم از بعضی ها که متوجه نمیشوند نفوذ یعنی چه متوجه نمیشوند خیانت یعنی چه فقط بگم اگه خون شهدا نبود اسلام به هیچ عنوان ابیاری طول عمر نمیشد از شهدا شرمنده ایم که اینگونه اهدافش توسط بعضی اشخاص تفسیر میشود.برای شادی روح شهدا وامام شهدا صلوات
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین