« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
یاداشتی به قلم روح الله فرهمندی و توضیحات محمود فاضلی؛
همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان لنده در روز عید سعید غدیر اگر چه با حضور با شکوه و بی نظیر مردم برگزار شد اما حاشیه هایی نیز در پی داشت که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.....
پایگاه خبری اوای رودکوف:اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده و به تبع آن هیات ورزشهای همگانی این شهرستان طی ماههای گذشته برنامه های متنوع ورزشی ایجاد نموده که باعث خوشحالی مردم و ورزش دوستان این شهرستان گردیده که البته حمایت بنیاد علوی از این اقدامات را نباید نادیده گرفت تا اینکه طی چند روز اخیر و در پی فراخوان هیات و رزشهای همگانی در خصوص پیاده روی خانوادگی در روز عید سعید غدیر و اعطای جوایز قابل توجه و حضور گسترده مردم ورزش دوست و عدم اعطای ان هدایا حواشی زیادی ایجاد شده است که علاوه بر حرف و حدیثهای فضای مجازی و کوچه و بازار روح الله فرهمندی دست به قلم شد و طی یاداشتی انتقادی نوشت:


بی مدیریتی دربرگزاری همایش پیاده روی ، عیدی مردم شهرستان لنده را تلخ کام کرد

 امروزه ورزش های همگانی ، بعنوان یکی از شاخصه های توسعه ، نقشی مساعی وتسهیل گر را در بین اقشار مختلف فراهم و ایجادگر اثراتی بهداشتی ، اجتماعی ، فرهنگی است ، که نیازمند برنامه ریزی برای ارتقای کمی و کیفی در عملکرد شهروندان است.
 
 جا دارد دست مریزادی به رئیس اداره ورزش جوانان لنده و هیت ورزش همگانی این اداره و مسئولین رده بالای شهرستان تقدیم بدارم ، این درحالی است که امروز سه شنبه روز تاریخی شیعیان جهان ، عید بزرگ غدیر خم در شهر محروم رفاهی و مدیریتی لنده ،  همایش بزرگ پیاده روی با حضور حداکثری مردم حدود۲۰۰۰ هزار نفر جمعیت برگزار شد.

این همایش که با بی مدیریتی محض ، ساعت ۷:۱۶ دقیقه صبح شروع شد ،  مسیرهای بلوار تربیت بدنی ، خیابان درمانگاه ، خیابان سادات ، خیابان موگرمون و خیابان اصلی را طی کرد ، و در آخرین مسیر به اداره ورزش جوانان ختم شد ، در این مسیرها شهروندان از کودک ۶ ساله تا پیرمرد و پیرزن ۷۰ ساله با شور و ذوق  پیاده روی کردند ،  مردمی که دعوت مدیران و مسئولین شهر خودشان را لبیک گفته بودند ،  منتظر خلاقیت و برنامه ریزی مسئولین شهر بودند ،  که متأسفانه با بی برنامگی و بی تدبیری محض جواب مردم را دادند.

در این همایش ، که از قبل با قول و قرارهایی در فضای مجازی ، وعده جوایز نفیس را به مردم داده بودند و آن ها را تشویق به شرکت کرده بودند ،  به هنگام  عمل به وظایف خودشان ضعیف عمل کردند ، مسئولین این همایش ، برگه های کد دار قرعه کشی را بین مردم تقسیم نکردند و در آخرین لحظات حضور مردم در جایگاه هر فکر و تدبیری برای تقسیم این برگه ها هم  به در بسته خورد ، در پایان  با شعار هدف ما ورزش بوده و انجام شد و دیگر نیازی به اهدا جوایز نیست ،  مردم را با ناراحتی کامل و دست خالی روانه خانه هایشان کردند ،

-آیا این گونه مدیریت های دست پاچه و سردرگم ترقی خواه است ؟

-آیا مسئولینی که نتوانند ،  همایش پیاده روی ساده و راضی کننده برای مردم شهرشان برگزار کنند ،  می توانند بر مشکلات فائق ایند ،  و شهرستان محروم لنده را از بن بست خارج کنند؟

-مشکل کجاست؟

اول باید اتاق فکری تشکیل شود ، ریشه یابی های جهت دار انجام شود ، زیر ساخت ها آماده کرد و بعد وارد عمل شد .

مثالی به زبانی مادری خودمون (لری)از قدیم گفتند : اگر گَپی نمیدونی پای بَرد گَپی بنشین ،  یعنی اگر حرف بلد  نیستی ،  پیش کسی بنشیند که میتونه حرف بزنه و کارایی بهتری در ارائه  مشاوره دارد .

اگر توانایی وتفکر مدیریت برای اجرای برنامه های شهر ندارید ،  لطفا درابتدا از نخبگان و باتجربه  ها ی همین شهر ، ویا الگو گیری مناسبی از دیگر شهرها بگیرید ،  تا حداقل مردم شهر راضی و دلخوش باشند ، لطفاً این معذرت خواهی ها ی مداوم را با برنامه ریزی حل نمایید.


عذر ما را بپذیرید در هفته های آتی جبران می کنیم

و اما واکنش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده به حواشی همایش پیاده روی خانوادگی:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در واکنش به برخی بی برنامگی ها در برگزاری همایش پیاده روی خانودگی گفت: از حضور کم سابقه مردم شریف شهرستان لنده در همایش پیاده روی عید غدیر قدردانی می کنیم و از همه شرکت کنندگان به واسطه مشکلات بوجود آمده نیز رسما عذرخواهی می کنیم.

محمود فاضلی اظهار داشت:به عنوان متولی ورزش شهرستان لنده با قدردانی از حماسه حضور مردم نجیب و شریف این شهرستان در همایش پیاده روی روز عید سعید غدیر ؛ از محضر آحاد مردم شهرم عذرخواهی نموده و قول می دهم در هفته های آینده این همایش را با نظم وآرامش بیشتر و افزایش چند برابری تعداد جوایز جبران نمایم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
متاسفم براتون . که برنامه ریزی نکرده بودین و زمانی که دیدین مردم زیاو شرکت کردند جا خوردین و مردم را مقصر می دونستید و یه عذرخواهی مسخره و بی ادبانه گفتین و اون همه مردم را خنگ فرض کردین. شما پست میگیرید که چی؟ که فقط دکوری بیاید یه چهارتا عکس بگیرید در سایت بگذارید و یه مشت حرف بی اساس و بدون پشتوانه سرهم کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
دوست عزیز لنده در طول این چند سال اخیر در پیاده روی خانواده جمعیتی به این صورت ندیده است اون فقط به خاطر هدایا و جوایز آومدند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: