« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
محمد علی اصلانی مسئول ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان علی آباد کتول خبرداد:
همه ساله با پایان یافتن سال تحصیلی و آغاز سفرهای تابستانی، مدارس آموزش و پرورش در اختیار فرهنگیانی قرار می گیرد که قصد سفر به نقاط مختلف کشور را دارند.
 به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف،همه ساله با پایان یافتن سال تحصیلی و آغاز سفرهای تابستانی، مدارس آموزش و پرورش در اختیار فرهنگیانی قرار می گیرد که قصد سفر به نقاط مختلف کشور را دارند.


ستاد اسکان شهرستان علی آباد کتول نیز در همین راستا همه ساله با تجهیز مدارس اقدام به پذیرش خانواده های فرهنگیان و سایر کارمندان می نماید.

محمد علی اسلانی مسئول ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان علی اباد کتول در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از ابتدای تیر ماه سال جاری و پس از برگزاری چند جلسه در خصوص بررسی نحوه پذیرش فرهنگیان محترم و فراهم کردن امکانات در حد توان این مدیریت و با همکاری سایر نهاد ، مدارس مورد نظر تجیهز و آماده استفاده جهت فرهنگیان گردید.

وی در خصوص میزان مراجعه به این ستاد از ابتدای تابستان گفت: تا کنون 1229 خانوار فرهنگی، 31 خانوار از سایر کارکنان دولت و در مجموع 1260 خانوار با جمعیت 6010 نفر در مدارس شهرستان اسکان داده شدند که این تعداد پذریش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

اسلانی در خصوص جاذبه های گردشگری شهرستان اذعان داشت: علی آباد کتول را می توان بهشت کوچکی از تاریخ، طبیعت، فرهنگ و تنوع قومیت و اقلیم نامید. این شهر بهترین آب و هوا را در بین تمامی شهرهای استان گلستان دارد و بیشتر شهرتش به خاطر وجود یکی از معروف ترین آبشارهای کشورمان به نام آبشار کبودوال است. علی آباد یکی از باصفا ترین مناطق شمال شرق ایران است که سفر به آن و اقامت در این شهر به همه هموطنان توصیه می شود.

وی در خصوص آبشار کبودوال گفت: آبشار کبودوال معروف ترین جاذبه طبیعت گردی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول است که در حدود ۵ کیلومتری جنوب شهر علی آباد قرار گرفته است. کمی که از شهر فاصله بگیرید، پس از عبور از جاده زیبایی که از کنار دریاچه سد زرین گل عبور می کند، به منطقه جنگلی زیبایی خواهید رسید که نوید دیدار معروف ترین آبشار تمام خزه ای ایران را به شما می دهد. آبشار کبودوال در میان دره ای جنگلی و زیبا قرار دارد و به عنوان مهم ترین تفرجگاه مردم شهر علی آباد شناخته می شود. جنگل و رودخانه زرین گل، طبیعت زیبا و بکر ییلاقات شهرستانف موزه های مردم شناسی و حیات وحش و ... از دیگر جاذبه های گردشگری شهرستان است.

اسلانی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادهایی که با ستاد اسکان شهرستان همکاری داشته و دارند، گفت: بدون شک معرفی شهرستان همراه با تهیه امکانات اسکان مطلوب و شایسته برای فرهنگیان، ایام و ساعات خوشی را برای آنان رقم خواهد زد و تمام تلاش ما نیز در جهت کسب رضایت فرهنگیان از اقامت در این شهرستان است. 

گزارش از وحید حاج سعیدی
استان گلستان ؛ علی اباد کتول
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: