« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
فرماندار لنده در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه عنوان کرد:
در آستانه هفته دولت ، فرماندار شهرستان لنده پیش از خطبه های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران این شهر سخنرانی کرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،سید خدادوست موسوی که به مناسبت هفته دولت سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه امروز لنده بود با تسلیت رحلت آیت الله آ میر احمد تقوی و تبریک روز پزشک و هفته دولت گفت:در هفته دولت رسم بر این است که خدمات دولت گفته شودو محدودیتها و مشکلات موجود را نیز گزارش کنیم.

فرماندار لنده به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیات دولت اشاره کرد و گفت:رهبر انقلاب دو اولویت اصلی کشور را «اقتصاد» و «فرهنگ» برشمردند و در سخنانشان درباره موضوع اقتصاد با اشاره به تأثیرگذاری مشکلات موجود برطبقات ضعیف و متوسط، تولید داخلی را کلید اصلی حل این مشکلات خواندند و افزودند: البته به‌دست آوردن و چرخاندن این کلید در قفل مشکلات اقتصادی آسان نیست اما باید این کار را انجام داد.

مهندس موسوی افزود: حضرت آیت الله خامنه‌ای علت نامگذاری امسال به نام «رونق تولید» را توجه به پیش‌بینی‌ها درباره افزایش کارشکنی‌های بیگانگان برشمردند و خاطرنشان کردند: بهترین مقابله با این دشمنی‌ها، رونق تولید است که به فضل الهی در این زمینه حرکتی در بخش های مختلف دیده می شود که به نوبه خود نشان دهنده ظرفیتهای بالقوه در سراسر کشور است، بنابراین مسئولان باید تولید داخلی را اساس کار قرار دهند.

ایشان در ادامه به مواضع رهبر انقلاب در خصوص فرهنگ نیر اشاره کرد و اظهار داشت:رهبر انقلاب اسلامی در این نشست از «فرهنگ» به عنوان اولویت دیگر کشور نام بردند و  گفتند: در موضوع فرهنگ با حمله همه جانبه و جبهه وسیع بیگانگان مواجه هستیم و همه مسئولانی که با مسائل فرهنگ مرتبط هستند، باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.


فرماندار لنده در ادامه به مقایسه خدمات انقلاب به مردم نسبت به قبل از ان اشاره کرد و گفت اگر چه مشکلات فراوانی هست اما به هیچ وجه خدمات 40 ساله انقلاب با حکومت چند هزار ساله سابق  قابل مقایسه نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنده گفت:تامل واقعبینانه و تحلیل علمی تحولات پس از انقلاب، به وضوح نشان میدهد که با توجه به شرایط و محدودیتهای موجود، جمهوری اسلامی در مدت عمر خود توانسته ضمن مقاومت در برابر فشارها و تجاوزات بیگانگان، در اصلاح و بهبود وضعیت معیشتی و اجتماعی مردم خود نیز توفیقات فراوانی به دست آورد.

ایشان با بیان اینکه : فقر و نابسامانی جوامع روستایی از مسائل و معضلات مهم و اساسی کشورهای توسعه نیافته و در حال توسعه به شمار میرود تصریح کرد:برخلاف رژیم گذشته که تنها به توسعه و آبادانی چند شهر بزرگ اکتفا میکرد، بعد از پیروزی انقلاب، توجه به روستاها و مناطق محروم کشور برای دولت و برنامه ریزان از اولویت خاصی برخوردار شد.

مهندس موسوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اگر چه تحریمها و خروج از برجام و بد عهدی امریکا و اروپا  باعث کند شدن سرعت خدمتگزاری به مردم شده است اما به آینده کشور و توسعه همه جانبه آن کاملا امیدواریم و یقین داریم از این گردنه به سلامت عبور خواهیم کرد.

فرماندار لنده به توئیت معنادار حسام‌الدین آشنا درباره پشتیبانی ظریف و سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت:حسام الدین آشنا مشاور دکتر حسن روحانی، در واکنش به این دیدار در توئیتر خود خطاب به آمریکایی‌ها نوشت: اگر خواستار مصالحه‌اید با دکتر ظریف طرف هستید؛ سردار سلیمانی هم پشتیبان اوست. اگر خواستار مبارزه‌اید با سردار سلیمانی طرف هستید؛ ظریف هم پشتیبان اوست. می‌دانید چرا؟ چون ملت ایران فقط یک رهبر، یک رئیس‌جمهور و یک ستادکل نیروهای مسلح دارد. در ایران از تیم ب خبری نیست. خیالتان راحت!


رئیس شورای اداری شهرستان لنده به خدمات دولت در سالهای اخیر نیز اشاره ای داشت و گفت:کارهای زیادی در دولت تدبیر و امید  انجام گرفت که من بصورت تیتر وار به آنها اشاره ای خواهم داشت.

وی اظهار داشت در هفته دولت 18 طرح با اعتباری بالغ بر 15میلیارتومان و با حضور مسولان استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس موسوی از انجام پروژه های متعدد در حوزه راه و حمل نقل جاده ای ؛ایجاد طرح هادی در بیش از 11 روستای شهرستان ؛و تلاش برای احداث پل تراب ؛و هزینه یک میلیارد تومانی در حوزه کشاورزی ؛و احداث مرکز  درمانی در شهرستان لنده توسعه آموزش و پرورش با همکاری بنیاد علوی گفت و اظهار داشت:راه و پل تراب که ما اسمش را گذاشتیم پل توسعه کمک شایانی می تواند به شهرستان لنده داشته باشد که به جد در حال پیگیری و تسریع در روند احداث ان می باشیم.

سید خدادوست موسوی از مردم و مسولان خواست تا بیش از پیش از ظرفیت بنیاد علوی استفاده نمود و تاکید کرد : با مردم و با خدای خودم عهد بستیم تا هستیم برای توسعه شهرستان از هیچ اقدامی دریغ ننماییم.

ایشان در پایان گفت: میدانم که بسیاری از شما مردم در فضای مجازی پیگیر مشکلات شهرستان هستید  که البته حق طبیعی شما می باشد اما من هم در فضای حقیقی پیگیر مطالبات به حق شما مردم هستم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
جناب مهندس موسوی فرماندار محترم شهرستان لنده ؛
ضمن خدا قوت به شما و همه همکاران دلسوز و پرتلاش شما از جمله معاون محترم جناب مهندس شفایی و بخشدار مرکزی جناب مهندس پرندوار
تشکر و قدردانی میکنیم از پیگیری ها و تلاش های مجدانه و شبانه روزی شما برای توسعه این شهرستان که انصافا در دوره های گذشته محدود شده و حق این شهرستان بخوبی ادا نشده ولی در حال حاضر با وجود انسانی شایسته و پرتلاش و کسی که بچه این شهرستان می باشد ما به آینده امیدوار تر خواهیم بود . خداوند یار و نگهدارتان باشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: