« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
ظهر امروز انجام گرفت؛
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز بعد از حضور در نماز جمعه با امام جمعه و فرماندار لنده دیدار کرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،سید محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز بعد از حضور در نماز جمعه با امام جمعه و فرماندار لنده دیدار کرد.


در این دیدار که جمعی از مدیران اداره کل راهداری نیز حضور داشتند فرماندار لنده ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جاده های روستایی و ورودی شهر لنده گفت:توسعه زیرساخت‌ها به‌ ویژه در حوزه راه روستایی جزو اولویت‌ها است و توجه به این بخش می‌تواند راه را برای توسعه شهرستان فراهم نماید.


در ادامه مهندس نصیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نسبت به پیگیری تأمین روشنایی محور لنده به دهدشت ؛ اجرای روکش جاده ورودی شهر لنده از سمت ایدنک ؛ تکمیل و تعمیر ابنیه فنی جاده های روستایی شهرستان ؛ بازسازی جاده روستای چلی و اختصاص و نصب گادریل به شهرستان نیز قول مساعد داد و گفت: به تناسب شرایط شهرستان لنده برنامه‌های مختلفی در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آن در نظر داریم علاوه بر آن سعی خواهیم کرد مشکلات مطرح شده از سوی فرماندار و مسئولان این شهرستان را بر اساس اولویت پیگیری و حل‌وفصل کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین