« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
دلنوشته ای در فراق مرگ دوست ؛
استاد فرهیخته دکتر غضنفر محمدی نیا ، در نبودت اگرچه می خراشد روحــم از ناراحتی اما خوشحالم که تو مصداق عینی شعر زیبای سعدی رحمت الله علیه شدی که فرمودند: سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز ......
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،انچه در ادامه از نظر شما می گذرد دلنوشته ای است در فراق مرگ دوست و همکار و یک پیشنهاد اخلاقی و انسانی که امیداست مورد توجه شهردار یاسوج و دانشگاه مرکز استان قرار گیرد:

دوست عزیز و همکار گرامی دکتر محمدی نیا مرگ خانه ابدی همه همکاران و دوستان تو می باشد، از این بابت می توانیم خود را تسکین دهیم و غم دوری تو را راحتتر هضم کنیم.

ولی نکته غیر قابل تحمل هجران تو، از دست دادن معلمی به معنای واقعی است که هم در آموزش و به خصوص در پژوهش سرآمد بوده است.

بدون شک خلا امروز دانشگاه ، کمبود اساتیدی امثال تو می باشد. عاملی که دلیل اصلی عدم توسعه یافتگی کشور نیز شده است. پس فراق تو باعث زیان مادی و معنوی فراوان به جامعه دانشگاهی است.

براستی این این غم و اندوه زمانی بیشتر و بیشتر می شود که قدر و منزلت تو را در زمان حیات آنچنان که در شان تو بود ، پاس نداشته و سوابق پژوهشی و علمی تو که اتفاقا یکی از آن اختراعات ثبت شده در حال طی مراحل بهره برداری بود برای بعضی از همکاران نیز نا آشنا بود.
 
در کنار اندوه و تاثر فراوان از نبودت در کلاسهای درس؛اما خوشحالم که مصداق شعر زیبای سعدی رحمت الله علیه شدی که فرمودند: سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز ......اینجا و در این دنیای فانی تو نمرده ای زیرا همه از تو اظهار رضایت دارند  و  قطعا کردار نیک تو تا ابد برای تو نام نیک به جا ی خواهد گذاشت.

فرصت را غنیمت شمرده و در همین جا پیشنهاد می کنیم به یاد این استاد فرزانه و به پاس خدماتش مکانی را در شهر یاسوج یا دانشگاه به نام ایشان مزین نمایند.

ضمنا مراسم یادبود استاد فرهیخته دکتر غضنفر محمدی نیا روز ۳ شنبه پنجم شهریور ساعت ۱۳ در مسجد امام صادق  (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار می‌شود.

دوست و همکار شما کیانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: