« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی، خطاب به رسانه‌ها گفت: نگذارید فعلا فضا انتخاباتی شود چون فرصت کار از مدیران گرفته می‌شود در حالی که این استان تشنه کار است.
به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف، حسین کلانتری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: مدت‌زمان سر کار آمدن شهیدان رجایی و باهنر بسیار کوتاه بود اما ماندگار و جاودانه شد که به علت جوهره اخلاص و نوع نگاه این شهدای والامقام بود.

وی با بیان اینکه دولت در تراز جمهوری اسلامی باید نگاه خدمت به مردم را تکلیف خود بداند، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت کنونی کشور اشاره داشت و بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از پیچیده‌ترین دوران خود را تجربه می‌کند و دنیای استکبار با همه توان برای فشار حداکثری بر نظام، دولت و ملت به منظور کشاندن نظام پای میز مذاکره وارد شده است.

کلانتری عنوان کرد: آمریکایی‌ها به صراحت اعلام می‌کردند که انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار نمی‌کند اما این اتفاق افتاد و مردم با وجود همه مشکلات از نظام حمایت کردند.

وی بیان کرد: در این شرایط کار در دولت کار آسانی نیست اما دولت در همه حوزه‌ها توانسته با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم مسیر را به درستی انتخاب کند به طوری که از بسیاری گردنه‌های خطرناکی که دشمن پیش روی ما گذاشته عبور کرده‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی، خطاب به رسانه‌ها گفت: نگذارید فعلا فضا انتخاباتی شود چون فرصت کار از مدیران گرفته می‌شود در حالی که این استان تشنه کار است.

  کلانتری تاکید کرد: به شما اطمینان می‌دهیم که با تمام توان انتخابات را در سلامت، امنیت و با بی‌طرفی کامل برگزار می‌کنیم و در این زمینه نگاه ما به آبروی جمهوری اسلامی ایران و اعتماد مردم است و حافظ صندوق رای نظام هستیم.

وی به برنامه‌های هفته دولت اشاره داشت و بیان کرد: در این هفته 222 پروژه عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی 31 پروژه شروع می‌شود و در حوزه اقتصادی نیز 31 پروژه بهره‌برداری و عملیات اجرایی 6 پروژه شروع می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان اعتبار پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت حدود 600 میلیارد تومان است و بر اساس محاسبات دستگاه‌های اجرایی برای بیش از سه هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین