« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
لنده
فرماندار لنده و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، هفته دولت را آغاز کردند.
به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف،صبح امروز فرماندارشهرستان لنده و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، هفته دولت را آغاز کردند.


فرماندار لنده در آیین تجدید میثاق با آرمان های شهدا ضمن گرامیداشت هفته دولت، این هفته را فرصتی ارزنده برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت دانست و یادآور شد: رمز غلبه بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان و توسعه و اعتلای کشور، وفاداری به آرمان های شهداء، بینانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی است.


سید خدادوست موسوی افزود: شهیدان والامقام رجایی و باهنر الگو‌هایی همیشگی برای مسؤولان جمهوری اسلامی ایران هستند؛ ساده‌زیستی، حفاظت از بیت‌المال و سخت‌کوشی ویژگی‌های بارز مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بوده است.


او گفت: هفته دولت فرصت مهم و مناسبی است برای آنکه رفتار و عملکرد مدیریتی خود را بدون تعارف با معیار اهداف و آرمان‌های شهدای این آب و خاک بسنجیم.


مهندس موسوی در ادامه تصریح کرد: ما همه مدیون شهدا هستیم. امروز اگر امنیتی داریم و زندگی آرامی را پیش می بریم مدیون خون پاک شهدا هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: