« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، خبر داد:
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: تولید گوشت مرغ در سال جاری از مرز ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن فراتر خواهد رفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مرتضی رضایی در رابطه با نهاده‌های دامی اذعان داشت: نهاده‌های دامی در دامداری‌ها، بنادر و انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی به مرز اشباع رسیده است و به هیچ وجه کمبودی از نظر دانه جو، ذرت و کنجاله سویا که با نرخ ترجیحی وارد کشور می‌شود، نداریم.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، بیان کرد: در رابطه با کیفیت خوراک دام هندی و اوکراینی در مقایسه با خوراک دام برزیلی نیز هیچ دو ماده خوراکی در دنیا شبیه به هم نیستند و هر ماده‌ای حتی در یک مزرعه ترکیب شیمیایی و ارزش غذایی متفاوتی دارد.

او، افزود: بدیهی است که واحدهایی که صنعتی بوده و به صورت علمی اداره می‌شوند با توجه به ترکیبات که هر کنجاله ذرت و سویا دارد، جیره‌نویسی می‌کنند و بهترین جیره را اصطلاحاً بالانس یا ارزش‌گذاری می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: ما مجبوریم از تمام کشورهای دنیا نهاده‌ها را وارد کنیم و وابسته به یک‌جا نباشیم تا بتوانیم به تمام نهاده‌ها دسترسی داشته باشیم. رضایی، عنوان کرد: در حال حاضر خیالمان از نظر میزان تولیدات راحت است و پیش‌بینی ما این است که تولید شیر امسال از ۱۱ میلیون تن عبور خواهد کرد و گوشت مرغ مطمئناً از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن عبور خواهد کرد.

رضائی، افزود: اما با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز در مقایسه با گوشت مرغ بالاتر است، استقبال مصرف‌کنندگان به گوشت مرغ افزایش داشته و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با افزایش تولید باعث کاهش قیمت گوشت مرغ باشیم.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: