« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
در سومین روز از هفته دولت؛
پنج واحد مسکن مددجویی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بااعتبار 200 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مراسم نمادین بهره‌برداری از یک واحد مسکن مددجویی بااعتبار 40 میلیون تومان، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج و جمعی از امدادگران برگزار شد.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم گفت: ارائه خدمات عمرانی و ایجاد مسکن مقاوم و سرپناهی امن برای مددجویان از اولویت‌های کاری این نهاد است.


وی با اشاره به بهره‌برداری از مسکن‌های مددجویی به مناسبت هفته دولت، بیان کرد: در این زمینه پنج واحد مسکن مددجویی بااعتبار 200 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید و به مددجویان تحویل داده شد.


مبشری با اشاره به اینکه 196 مورد خرید و احداث مسکن مددجویی بااعتبار هفت میلیارد و 400 میلیون تومان، در سال جاری در دستور کار کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 مورد مسکن شهری و 179 مورد مسکن روستایی برای مددجویان به بهره‌برداری رسیده است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 179 مورد تعمیرات و 52 مورد احداث سرویس بهداشتی را از دیگر اقدامات عمرانی این نهاد در سال جاری عنوان و بیان کرد: خرید، احداث، تعمیر، بازسازی، مقاوم‌سازی، احداث سرویس بهداشتی و معافیت انشعابات آب، برق و گاز از مهم‌ترین اقدامات عمرانی کمیته امداد برای مددجویان است.


عکاس: علی پور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: