« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
در آستانه جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اداره روابط و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جشن عاطفه‌های امسال برای بیش از 10 هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند استان با مشارکت مردم شریف و خیران رؤیایی با رنگ مهر بسازیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن عاطفه‌های امسال هفتم شهریورماه برای حمایت از 10 هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد در سراسر استان برگزار می‌شود.


وی بابیان اینکه جشن عاطفه‌های امسال با شعار«با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم» در دو مرحله برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در دهم مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.

مظاهری تأکید کرد: کمیته امداد فراخوان مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان و خیران نیک‌اندیش است تا با رعایت شأن و کرامت دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، نیاز آنان را در زمینه لوازم‌التحریر، پوشاک و کیف و کفش مرتفع کنند.

وی درخصوص نحوه توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌ها اشاره و اظهار کرد: این کمک‌ها با هماهنگی کمیته امداد و مدارس به اولیاء دانش آموزان تحویل داده می‌شود تا خود آن را به فرزندانشان اهداء کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شریف استان می‌توانند کمک‌های خود را از هفتم شهریور از طریق پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد و همچنین درگاه‌های الکترونیکی معرفی‌شده اهداء کنند.

مظاهری در پایان درگاه‌های زیر را به‌عنوان کانال‌های ارتباطی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مردم معرفی کرد و افزود: خیران نیکوکار علاوه بر دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مصلاهای نمازجمعه می‌توانند از طریق موبایل با کد دستوری #۱*۸۸۷۷*،تلفن گویای 096887 و درگاه اینترنتی emdad.ir کمک‌های خود را به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تقدیم کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: