« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
با کسب سه عنوان برتر کشور:
در یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور (تیتر ۱۱)، نشریه دانشجویی صبح دانشگاه جامعه اسلامی دانشجویان، یک عنوان اول و یک عنوان دوم کشوری و نشریه دانشجویی فرامتن انجمن علمی کامپیوتر یک عنوان دوم کشوری را به خود اختصاص دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی سراسر کشور با عنوان تیتر 11 که روز گذشته و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تهران برگزارشد، نشریه صبح دانشگاه از دانشگاه صنعتی اصفهان دو عنوان برتر کشوری را به خود اختصاص داد.



در بخش مقاله اجتماعی، محمد امین برهانی از نشریه صبح دانشگاه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان نخست کشور را به خود اختصاص داد و در بخش مقاله فرهنگی نیز محمدحسن احمدی از همین نشریه پس از آن که هیچ یک از آثار شایسته رتبه اول شناخته نشد، عنوان دوم کشور را کسب کرد.


در بخش نشریات علمی تخصصی فنی و مهندسی نیز سید مصطفی حسینی، دیگر دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان مدیر مسئول نشریه فرامتن انجمن علمی کامپیوتر، موفق به کسب مقام دوم کشور در این بخش شد.


این جشنواره با حضور 3 هزارو 279 نشریه دانشجویی از دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد و با ارائه ۲۸ هزار و ۲۴۹ اثر برگزار شد که از میان آثار ارائه شده، یک هزار و 569 اثر در بخش ویژه، ۳۰۲ اثر در بخش مجازی و دو هزار و 472 اثر در بخش نویسندگان، در سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند.

دانشگاه صنعتی اصفهان هم اینک 31 نشریه دانشجویی فعال در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد که پس از داوری بیش از 150 اثر از این نشریات در مرحله مقدماتی، پنج اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند ودر نهایت نیز سه اثر از دو نشریه صبح دانشگاه و فرامتن موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری در این جشنواره شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: