« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
همزمان با سراسر کشور ؛
جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور امروز پنج شنبه هفتم شهریور ماه در کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری کمک های مردمی جهت دانش آموزان نیازمند آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،، ارسلان جلال فرد، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری جشن عاطفه ها در استان گفت: جشن عاطفه ها امسال همزمان با سراسر کشور در هفتم شهریورماه در پایگاههای مرکزی کمیته امداد آغاز شد و مرحله دوم آن در دهم مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود و کمک های دانش آموزان مدارس برای دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری می شود.


وی تصریح کرد: بیش از 10 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان چشم انتظار مساعدت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در مراسم جشن عاطفه ها هستند.

جلال فرد با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم‌نوعانشان هستند، گفت: روز جمعه هشتم شهریورماه مراسم جشن عاطفه ها در مصلاهای نماز جمعه ادامه می یابد.

وی با اشاره به اینکه شعار جشن عاطفه‌ها امسال "با رنگ مهر، رؤیایی را بسازیم" است، افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری  است.

جلال فرد بیان کرد: جشن عاطفه‌ها با محوریت کمیته امداد و مشارکت سازمان صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سپاه و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد:مردم خیر و نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۶۷۲۰  واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*074*8877* جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین