« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: ۷۰۰دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت از خدمات این اداره در سال جاری بهره‌مند و۱۲ پایگاه ثابت وسیار کمکهای مردمی را جمع آوری می کنند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج ۱۲ پایگاه ثابت وسیار کمک‌های مردمی جهت دانش آموزان نیازمند را جمع آوری می کنند.

مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در حاشیه برگزاری  مراسم جشن عاطفه ها گفت: این نهاد به‌منظور حمایت نیازمندان در طول سال خدمات متفاوتی در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در طول سال است، افزود: در حال حاضر ۷۰۰دانش‌آموز و دانشجو-۵۶۰ دانش‌آموز و۱۴۰ دانشجو- از خدمات فرهنگی امدادمنطقه یک یاسوج بهره‌مند هستند.

حیدری تصریح کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت امروز پنج‌شنبه هفتم شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج آغاز شد، فردا در مصلاهای نماز جمعه ادامه می‌یابد و  مرحله دوم آن در دهه اول مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در این امر خیر یاریگر کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند باشند.

حیدری علاوه بر  اهداء کمک‌های نقدی وغیرنقدی به صورت حضوری در پایگاهاای این نهاد شماره حساب 0112599336001 و شماره کارت 6037997950026477  و  سامانه پیامکی #3*5*0741*8877*  را از راه‌های کمک‌رسانی به نیازمندان این نهاد عنوان کرد.

وتلفن های تماس( 09177415917   -09173419979)جهت هر نوع مساعدت به اطلاع میرسد.

شایسته ذکر است در حال حاضر ۴۳۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: