« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
گزارش خبری و تصویری؛
در مراسمی از 110 بازنشسته امدادگر و خانواده امدادگران متوفی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در مراسمي با حضور قائم مقام كميته امداد استان، رئیس اداره رفاه و نیروی انسانی و جمعی از امدادگران استان، از 110 نفر از كاركنان و همكاران كميته امداد کهگیلویه و بویراحمد كه به افتخار بازنشستگي نايل آمده اند و همچنین از خانواده کارکنان متوفی این نهاد تجليل شد.


ارسلان جلال فرد، قائم مقام كميته امداد امام خميني (ره) استان، در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان کمیته امداداستان، با قدردانی از زحمات بازنشستگان گفت: بازنشستگان سرمایه های ارزشمندی هستند که دارای تجارب زیادی در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان هستند.


وی با اشاره به اینکه بازنشستگی بریدن از مسئولیت و خدمت و اجتماع نیست، اظهار کرد: ما از همفکری بازنشستگان این نهاد استقبال می کنیم و اميدواريم که با ادامه ارتباط خود با اين نهاد خدمتگزار، همچنان از تجربيات چند ساله آنها در خدمت رساني به محرومين بهره مند باشيم.


جلال فردهدف از برگزاری این نشست را تقدیر و تشکر از زحمات بازنشستگان عنوان کرد و گفت: زحمات امدادگران پیشکسوت این نهاد که در خدمت رسانی به محرومین صورت گرفته با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.


در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان و خانواده کارکنان متوفی این نهاد تجلیل و تقدیر شد.


شایسته ذکر است مراسم تجلیل از بازنشستگان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه برگزار شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: