« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
رئیس امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد خبر داد؛
به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مسابقات فرهنگی ورزشی کارکنان این نهاد در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمدیوسف عارفی فر، رئیس امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم افراد، گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مدت دو روز با شرکت 220 نفر از امدادگران این نهاد از 17 اداره کمیته امداد و دفتر استان، در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد در رشته‌های تیمی و انفرادی برگزارشده است،  افزود: امدادگران این نهاد در رشته‌های فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، طناب‌کشی، تنیس روی میز، شطرنج و دارت با هم به رقابت پرداختند.


عارفی فر بابیان اینکه حفظ سلامت، ایجاد نزدیکی بین کارکنان، صمیمیت بین آن‌ها و افزایش روحیه امدادگران از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: این جشنواره به‌منظور ارتقاء سطح توانایی‌های روحی‌، جسمی و رفتاری و افزایش نشاط و کارآمدی کارکنان با توجه به فشارهای روانی که در خانواده کمیته امداد در برخورد با قشر محروم و بی‌بضاعت به وجود می‌آید، برگزارشده است.


وی بابیان اینکه امید است با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی و با ارتقاء نشاط و شادابی بین امدادگران و کارکنان بتوان خدمات ارزنده‌تری به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه داد، بیان کرد: 30 نفر از امدادگران در رشته های مختلف جهت اعزام  به مسابقاتی که مهرماه سال جاری در استان فارس برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

شایسته ذکر است در پایان این جشنواره از برگزیدگان رشته‌های ورزشی با اهدای جوایزی تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین