« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
لنده
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پیامی، از شور و شعور حسینی مردم در دهه اول محرم تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در این پیام ضمن قدردانی از حضور یکپارچه احاد محتلف مردم  در مراسم عزاداری سید الشهداء(علیه السلام) گفت:نظام و انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا بوده و امروز جمهوری اسلامی در ۲ میدان اقتصادی و فرهنگی درگیر با نظام سلطه است.

حجت الاسلام الهی نیا اظهار داشت : دشمنان در ورود به چهل سالگی انقلاب توطئه‌های خود را بر علیه ملت بیشتر کردند تا مردم را از نظام ۴۰ ساله دور کنند اما ملت همیشه در صحنه ایران با شکوه حضور خود نشان دادند با این نظام و انقلاب پیوند ناگسستنی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با تاکید بر تلاش برای زنده نگه داشتن واقعه عاشورا گفت: عاشورا صرفا به  زنجیر زنی و سینه‌زنی نیست بلکه باید از حادثه عاشورا  درس گرفت چرا که امام حسین(ع) برای حفظ اسلام شهید شدند.


حجت الاسلام سید محمود  الهی نیا افزود :با عنایت خداوند متعال و لطف و کرم سید الشهدا  امسال شور محرم و برگزاری عزاداری در هر شهر و روستایی برپا بود و این نشان از عشق و علاقه مردم به راه و انقلاب امام حسین(علیه السلام) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه گفت:از حضور حماسی و تاریخی مردم شهرستان لنده ،اعم از هیئات مذهبی و عزاداری،جوانان و نوجوانان،زنان و مردان ؛مداحان ؛ اصحاب رسانه و شورای محترم اداری شهرستان که با عشق و ارادت به ساحت مقدس شهداء کربلا، ابراز علاقه نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

امام جمعه موقت لنده در پایان با ابراز گلایه از عدم وجود فضای مناسبب برای برگزاری عمومی جلسات و همایشها اینچنینی گفت:امروز و با حضور گسترده مردم و هیئات مذهبی این نیاز به وضوع روشن شده و شاهد بودیم که فضای موجود جوابگوی حضور مردم نبوده لذا انتظار می رود تا با همکاری خیران ؛ مردم و مسولان نسبت به خرید زمینهای کناری مصلی امام خمینی (ره) مساعدت لازم بعمل اید تا این مشکل اساسی مرتفع گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: