« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
​مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم نیکوکار استان، یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان در پنج‌ماهه سال جاری صدقه پرداخت کردند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت صدقه به‌عنوان یکی از راه‌های توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان این نهاد است.


وی با اشاره به اینکه مردم خیر و نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان در پنج‌ماهه سال جاری صدقه پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

مبشری بابیان اینکه کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار نیازمند جامعه و توسعه مشارکت‌های مردمی طرح‌ها و برنامه‌های متفاوتی در طول سال در برنامه کاری خود دارد، افزود: علاوه بر صندوق‌های صدقات، شماره‌گیری #۲*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت صدقات است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده مردم در این نهاد، گفت: صدقات در زمینه‌های تأمین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان هزینه می‌شود.

مبشری با تأکید بر لزوم ساماندهی صندوق‌های صدقات کمیته امداد در استان، افزود: افزایش درآمد، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی، هزینه کرد بسیار سریع صدقات برای نیازمندان و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از مهم‌ترین مزیت‌های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.

وی در پایان بیان کرد: از مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌کنیم تا با شرکت در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه یاری‌رساندن به نیازمندان حمایت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: