« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
به منظور سهولت مشارکت در پویش ملی مشق احسان؛
همه دفاتر دولتی شرکت پست در قالب پویش ملی مشق احسان در سراسر کشور محل جمع‌آوری نوشت‌افزار برای دانش آموزان نیازمند می‌شوند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،با پیوستن شرکت ملی پست به پویش مشق احسان، مردم نیکوکار می‌توانند نوشت‌افزارهای اهدایی خود به دانش آموزان نیازمند را به دفاتر پست تحویل دهند.


برای این کار تنها کافی است مردم نیکوکار، بر روی بسته‌های اهدایی بنویسید برسد به دست مشق احسان دفتر پست در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردم برای تحصیل دانش آموزان نیازمند هستند.

روزانه ۲۰۰ داوطلب مردمی از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در مرکز بسته‌بندی نوشت‌افزار پویش مشق احسان در مصلی تهران گرد هم می‌آیند تا نوشت‌افزارهای اهدایی مردم برای دانش آموزان کم برخوردار را بسته‌بندی کنند.

همچنین افراد داوطلب می‌توانند برای کمک به بسته‌بندی نوشت‌افزار اهدایی برای دانش آموزان نیازمند در سوله مشق احسان در بخش جنوبی مصلی تهران(روبروی درب چهارم) حضور پیدا کنند.

مردم نیکو‌کار برای کمک به تهیه نوشت‌افزار برای اهدا به دانش آموزان نیازمند، می‌توانند از طریق سرشماره موبایلی #۱۵*۴۰۳۰*  کمک‌های نقدی خود را برای تهیه نوشت‌افزار دانش آموزان کم برخوردار واریز نمایند، همچنین برای داوطلب کمک در مرکز یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۹۲۱۱۱۰۵ تماس بگیرند.

به گزارش آنا، پویش ملی مشق احسان با هدف تأمین و توزیع بسته‌های کیف و نوشت‌افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار آغاز به کار کرد.

این پویش که به همت گروه‌های خیریه و جهادی آغاز به فعالیت نموده است تا کنون توانسته حمایت برخی از چهره‌های هنری، ورزشی و مذهبی را جلب نماید.

لازم به ذکر است کلیه اقلام خریداری شده توسط این پویش تولید ایران خواهد بود و گروه‌های جهادی توزیع آن را بر عهده دارند.

تا کنون بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به این پویش پیوسته و اعلام کرده حاضر است به ازای کل مبلغ جمع‌آوری شده به پویش اضافه کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: