« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
سیاسی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران آموزش و پرورش حق جانبداری از نامزدها در انتخابات آتی را ندارند، گفت: حتی با مدیر متخلف مدرسه‌ نیز قاطعانه برخورد می‌کنم.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،حسین کلانتری در بازدید سرزده از اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار دشات: نباید اجازه دهید آموزش و پرورش پایگاهیک فرد و نامزد انتخاباتی خاص شود و از هرگونه انتصاب جهت‌دار در سطوح مختلف خودداری کنید.

وی خطاب به هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با درایت و تدبیر مسائل و موضوعات را پیگیری کنید و در صورتی جایی نیاز بود برخورد کنید زیرا برخورد قاطع سبب می‌شود حساب کار دست دیگران بیاید.

کلانتری با تاکید بر اینکه رسالت آموزش و پرورش پرداختن به نظام تعلیم و تربیت است، ابراز کرد: آرمان امام(ره)، فرامین رهبری و برنامه‌های دولت مد نظر مسئولان باشد و تکلیف ما برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در امنیت و سلامت است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بخش عمده‌ای از سیاست برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات بر دوش آموزش و پرورش بوده که باید بی طرفی و قانون‌مداری را حفظ کنیم.

کلانتری با اشاره به اینکه در صورت انتخاباتی شدن فضا مردم متضرر می‌شوند، خاطرنشان کرد: معاونان و روسای شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش توجیه شوند و هرچند مدیرکل این دستگاه نیروی امین هستند و نظارت دارند.

وی بیان کرد: بدون تعارف خودم نظارت دارم و از دستگاه‌های مسئول گزارش گرفته و تیم‌های ویژه برای بررسی این موضوعات تشکیل داده و به جد دنبال می‌کنم و اگر مدیر منطقه‌ و مدرسه‌ای  نگاه خاص داشته باشد بدون شک برخورد می‌کنم.

کلانتری با اشاره به اینکه در صورت برخورد مدیرکل آموزش و پرورش با متخلفان به جد مورد حمایت قرار می‌گیرد، افزود: نباید خدمات مجموعه آموزش و پرورش با وجود تلاش‌های شبانه روزی توسط کارهای بی تدبیرانه یک نفر در گوشه‌ای زیر سوال برود.


تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: