« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۳
به همت شرکت قطری انجام می‌شود؛
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان، گفت: پرورش‌دهندگان شتر کشور قطر زمینی برای نگهداری شتر مولد در روستای درز و سایبان، اختصاص یافت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، فرزاد قاسمی، اظهار کرد: پس از چندین بازدید و بررسی منطقه توسط پرورش دهندگان شتر از کشور قطر منطقه جیبری که دشتی بزرگ واقع در دهستان درز و سایبان است برای نگهداری 3000 نفر شتر مولد در نظر گرفته شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان، با بیان اینکه این طرح تماما با هزینه مالک قطری و به منظور پرورش در مناطق مساعد این شهرستان در نظر گرفته شده است، افزود: ایجاد اشتغال , آباد کردن منطقه , آشنا کردن مردم بومی با چگونگی پرورش شتر از مهمترین دستاوردهای این طرح است .

او، یادآور شد: این شرکت به منظور ایجاد ارتباط با مردم روستای شاه غیب به طور رایگان اقدام به نصب یک دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت 25 متر مکعب در شبانه روز نموده است و اهالی از آب شیرین بهره مند شده اند .

این مسئول شهرستان لارستان، به برگزاری جلسه مشترک امور اراضی و امور دام شهرستان با بخشدار و مرکز خدمات جویم، اشاره کرد و گفت: در این جلسه تعیین تکلیف اراضی ملی مورد واگزاری به دامداران مجتمع چهار قاش جویم، بررسی مشکلات مجتمع دامداری جویم ، مسائل و تخلفات صورت گرفته درمجتمع برای پیگیری از طریق قضایی به شورای تامین شهرستان جهت امنیت عملیات مبارزه با تغییر کاربری هدف محوری، قلمداد شد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: