« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
صبح امروز انجام شد؛
مانور لحظه صفر باهدف ارزيابي از ميزان آمادگي و تجهيزات دستگاه هاي اجرايي در مقابله با بحران هاي احتمالي و عکس العمل سريع آنها در لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز و با حضور فرماندار شهرستان لنده و مسولینی از شرکت گاز شهرستان و استان مانور لحظه صفر باهدف ارزيابي از ميزان آمادگي و تجهيزات دستگاه هاي اجرايي در مقابله با بحران هاي احتمالي و عکس العمل سريع آنها در لنده برگزار شد.

دبیر مدیریت بحران فرمانداری شهرستان لنده اظهار داشت: مانور لحظه صفر بدون هماهنگی در راستای مدیریت بحران در شهرستان لنده برگزار شد.


محسن معماری با اشاره به اهداف برگزاری مانور لحظه صفر، بیان کرد: هدف از این مانور ارزیابی و بازبینی امکانات و تجهیزات امدادی و سنجش آمادگی نیروها است، در این مانور تمامی تجهیزات سخت افزاری اعم از خودروهای امدادی، ست‌های نجات مورد بازبینی قرار گرفت.


 فرماندار لنده نیز در همین خصوص گفت:احتمال وقوع حادثه در هر دقیقه‌ای از شبانه روز وجود دارد بنابراین نیروهای جمعیت هلال احمر و سایر ادارات شهرستان باید به صورت شبانه‌روزی از آمادگی لازم برخوردار باشند.


سید خدادوست موسوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مانور ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌های عضو کارگروه مدیریت بحران شهرستان است، گفت: شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی، تبیین شرح وظایف دستگاه‌های عضو، تقویت حس همکاری و مشارکت و تمرین هماهنگی دستگاه‌های مجری در زمان بحران و برطرف کردن نقاط ضعف در هنگام بروز بحران از دیگر اهداف این مانور است.

این گزارش در حال تکمیل است.....
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
عزیز رویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
لطفا لینک این خبر را میشود را بنویسید تا برای دوستان به اشتراک بگزاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
ازهمه فیلم عکس مصاحبه هست بجزنیروهای شرکت گازمجری مانور خبرسیاسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
در همه ی عکسها اثری از نیروهای شرکت گاز دیده می شود ضمن اینکه مجری طرح مدیریت بحران فرمانداری بود و شرکت گاز صرفا حضور داشت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: