« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
در آستانه اربعین حسینی انجام شد؛
شهردار لنده از کمک یکصد میلیون ریالی به موکب امام حسین (ع)شهرستان لنده در مرز شلمچه خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،مختار مشهدی زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف با اعلام این خبر گفت:در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان می باشیم و هر ساله دوستداران و ارادتمندان سالار شهیدان با برپایی موکب ها و خدمت به زوار امام حسین (علیه السلام) در طول مسیر حرکت زائران، جلوه های زیبایی را از عشق و دلدادگی به ساحت سیدالشهدا (علیه السلام) می آفریند، که ان شاء الله این عشق و دلدادگی مشمول عنایت خدا و اهل بیت خواهد بود.در همین راستا شهرداری و شورای شهر لنده اقدام به کمک نقدی یکصد میلیون ریالی به ستاد عتبات عالیات شهرستان برای تجهیز موکب امام حسین (ع) در مرز شلمچه نمود.

شهردار لنده با بیان اینکه آماده هر گونه همکاری با ستاد عتبات عالیات شهرستان هستیم اظهار داشت:برای حمل و جابجایی تدارکات لازم از مقصد لنده به مرز شلمچه و بالعکس خودروهای شهرداری در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف ؛موکب امام حسین (ع) شهرستان لنده از 15 مهر ماه جهت پذیرایی و خدمت به زائران کربلای معلی  در مرز شلمچه دایر خواهد شد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین