« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
در آستانه سالروز دفاع مقدس انجام شد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد اسفندیار مختاری در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در لنده برگزار شد، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان را تشریح کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در این نشست با بیان اینکه وجود جوانان در عرصه‌های مختلف انقلاب وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های رخ داده در جهان است، افزود: جوانان ما پس از پیروزی انقلاب با حضور در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف سازندگی به مبارزه علیه دشمنان مشغول شدند و تلاش کردند آرمان‌های امام خمینی (ره) را به سر منزل مقصود برسانند.

وی دفاع مقدس را نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: در این جنگ تمام قدرت‌های شرقی و غربی با بهترین آموزش‌دیدگان خود در دانشگاه‌های شرق و غرب علیه ایران به پا خواستند، اما جوانان ما با توکل بر خدا، صبر، ایمان و ایثار جان و مال خویش در مقابل آنان ایستادند و دشمن را مغلوب اراده خود ساختند.

سرگرد مختاری به نقش تاثیرگذار جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت عظیم جوانان در این حوزه استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در ادامه گفت: انتظار داریم ادارات و نهادهای مختلف به استقبال دفاع مقدس بروند و فضا را محرمی و دفاع مقدسی کنند.

مختاری اظهار داشت: به پاس رشادت رزمندگان اسلام در سال‌های جنگ تحمیلی، هر ساله برنامه‌های متعدد در شهرستان برگزار می‌شود و امسال بیش از 40 برنامه اجرا می‌گردد.


وی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریور ؛ نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس ؛ خاطره گویی رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در جمع دانش اموزان و دانشجویان ؛ برگزاری نمایشگاه تولیدات و صنایع تبدیلی ؛ همایش زن و دفاع مقدس ؛اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم ؛ دیدار و سرکشی از خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان لنده عنوان نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: