« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
لنده
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر پیروی از آرمان‌های شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر پیروی از آرمان‌های شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی تاکید کردند.


 متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
 ۳۱شهریورماه ۵۹ هر چند سراغاز تهاجم وحشیانه و نیابتی رژیم بعثی صدام برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی بود،اما در تاریخ کشورمان به نقطه ی شکوفایی و درخشندگی عزم و اراده ملی و همه جانبه  ملت برای مقاومت و پایداری برابر نقشه های شیطانی نظام سلطه و استکبار جهانی تبدیل شد.

..رزمندگان دلیر اسلام با عشق و معرفت به قران و مکتب روح بخش اسلام و با پشتوانه عظیم مردمی و تبعیت اگاهانه و از ولایت فقیه،حرکتی آگاهانه و مقتدرانه را آغاز کردند و علاوه بر دفع تجاوز دشمن،آمال و آرزوهای رژیم بعثی عراق به ویژه صدام جنایتکار را در زیاده خواهی و توسعه طلبی به یاس و نومیدی تبدیل نموده و پرده فریب و نیرنگ را از چهره شیطانی قدرتهای استکبار کنار زدند..


اگر ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلی را نمیداشت،البته خیلی از ویرانی ها را نمیداشت،خیلی از فقدان ها را،خیلی از خسارت ها را نمیداشت،امّا این اعتماد به نفس را هم نمیداشت،این قدرت علمی،نظامی و پیشرفت صنعتی را هم نمیداشت،این عزّتی را هم که در مقابل چشمان جهانیان به دست آورده است،نمیداشت.
این جنگ آنقدر حرف گفتنی دارد که اگر دهها سال هنرمندان ما و افراد خوش ذوق و ابتکار بنشینند و در جز جز آن کار کنند،باز هم حرفهای گفتنی خواهند داشت..

جنگ هشت ساله،جنگ دو کشور و دو ارتش نبود،جنگ یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملتی که تصمیم داشتند حداکثر فشار ممکن را از لحاظ نظامی و اقتصادی و غیره بر او وارد بیاورند تا از راهی که در پیش گرفته بود برگردد،ولی نتوانستند.


(مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده..سید کامیاب هاشمی)

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
amin1397valipor@jmail.com
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
احسنت تبارک الله ریاست بیسج دانشگاه پیامنور محترم برادر هاشمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: