« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
به مناسبت بازگشایی مدارس در اولین روز از ماه مهر:
زنگ مهر،ایثار و مقاومت در نخستین روز ازسال تحصیلی 99-98 و اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور160 هزار دانش‌آموز در 3هزار و20 مدرسه نواخته شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همزمان با اولین روز از ماه مهر و دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مهر،ایثار و مقاومت در نخستین روز ازسال تحصیلی 99-98 و اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور160 هزار دانش‌آموز در 3هزار و20 مدرسه نواخته شد.


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین زنگ مهر و مقاومت که به صورت نمادین در مدرسه فرزانگان یاسوج  برگزار شد طی سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره 446 شهید دانش آموز این استان گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین نظام‌های اجتماعی کارکردهای مختلفی از جمله انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی، علوم و فنون به نسل‌های آینده، کمک به رشد شخصیت کودکان، نوجوانان و جوانان در ابعاد مختلف و تربیت و تامین نیروی انسانی در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی دارد.

هادی زارع‌پور با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مخرج مشترک توسعه تمام کشورها بوده و بر تمام شئون جامعه تاثیر گذار است، ادامه داد: 158 هزار و 337 دانش آموز در سال تحصیلی جدید در بیش از 3 هزار مدرسه تحصیل می‌کنند که این تعداد تا بهمن ماه به بیش از 160 هزار دانش آموز می‌رسد.

گفتنی است زنگ ایثار و مقاومت در اولین روز از ماه مهر به منظور تجلیل از ایثار و حماسه همه رزمندگان دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نواخته شد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: