« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کهگیلویه و بویراحمد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقای ظرفیت ها با حمایت و تقویت نیروی انسانی در اورژانس استان عملیاتی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محسن جلیل یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با پرسنل فوریتهای پزشکی شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت، افزود: ارتقای بهره وری به عنوان خواسته بسیاری از پرسنل فوریتهای پزشکی از طریق هیئت رئیسه دانشگاه پیگیری خواهد شد.

جلیل از جذب ۲۵ نفر پرسنل با اولویت فارغ التحصیل فوریتهای پزشکی و پس از آن کارشناس پرستاری با سابقه فعالیت در فوریتهای پزشکی بر داد و بیان کرد: تعداد ۲۵ نفر نیرو با هدف پوشش فوریتهای پزشکی استان از طریق آزمون و چارچوب قانونی جذب خواهند شد.

وی افزود: تعداد ۱۲ نفر نیز طی آزمون و در قالب استخدام پیمانی تا پایان سال جاری جذب شده و کاهش فشار کاری موجود در سیستم را خواهیم داشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با اشاره به ایجاد روحیه نشاط و شادابی پرسنل از برنامه های ورزشی منظم برای پرسنل خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا تا پایان امسال المپیاد ورزشی زمستانه فوریتها را در لیکک بهمئی برگزار خواهیم کرد.

وی به موضوع کارانه اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش انجام می شود که کارانه پرسنل تحت تاثیر موضوعات آموزشی یا تنبهی قرار نخواهد گرفت و بدون تغییر به حساب آنها واریز خواهد شد.

جلیل گفت: همچنین سعی می کنیم در نحوه محاسبه ماموریت های بین بخشی و بین شهرستانی تغییراتی اعمال کنیم.

جلیل خاطرنشان کرد: بر همین اساس امتیازاتی به نفع ماموریت های با فاصله زمانی و مکانی طولانی تر در نظر بگیریم تا رضایت پرسنل پایگاههای بخش ها و عدالت توزیعی محقق شود.



منبع : خبرگزاری مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: