« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
در اولین روز از ماه مهر؛
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان لنده نواخته شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان لنده در مراسم نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت که در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) و با حضور جمعی از مسوولان محلی برگزار شد در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید با تاکید بر اینکه داشتن مهارت در به دست آوردن یک شغل مطمئن و آینده‌ای مطمئن بسیار تأثیرگذار است اظهار داشت: امنیت شغلی دانش آموزان برای آینده در گرو مهارت آموزی امروز است.


علی جاویدان گفت:انتظار داریم باب تعامل ادارات با اموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت آینده سازان این مملکت همچنان باز باشد.


فرماندار لنده نیز در این مراسم طی سخنانی گفت:مهر تجدید بیعت با قلم ؛ کتاب و سنگر است و مدرسه یک سنگر است که در ان دانش اموزان به مبارزه با جهل و بیسوادی می روند.


سید خدادوست موسوی اظهار داشت:مسووليت تربیت نسل آینده کشور بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت است و باید تلاش کرد تا با هدایت صحیح آنان و تقویت ارزش های دینی به اهداف مورد نظر کشور دست یابیم.


این گزاش در حال تکمیل است....

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین