« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
لنده
کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر نمود.
به گزارش به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست ، گنجینه عظیمی است که تامدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند آن را استخراج کند ومصرف کند و سرمایه گذاری کند. مقام معظم رهبری

سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک ترین و افتخار آمیز ترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابوی شکست‌ ناپذیری ابر قدرت‌ های استکباری در برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل خمینی (ره) به شمار می‌رود .

ملت ایران با تاسی از قیام انسان ساز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تمسک به منویات امام راحل (ره) که از چشمه سار فقه جعفری سیراب بود،  طرحی نو در افق سیاست و دیانت انداخت که امروزه به تعبیر اندیشمندان غربی روح تازه ای در کالبد جهان بی روح است.

تاريخ پر اوج انقلاب اسلامي، روزهای درخشاني را در حافظه ملت‌ها به يادگار سپرده كه با شنيدن خاطره‌هاي آن ايام و با فرارسيدن سالروز آن رشادت‌ها، نور افتخار و عزت، بر حقمداران متجلّي خواهد شد.

دفاع مقدس بعد از پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت دینی نقطه عطف تاریخ ملتهای است که به این باور رسیده اند طاغوت ها بنا به وعده حق تعالی رفتنی و شکست پذیرند .

امروزه محور مقاومت براساس همین باور درونی معادلات جهانی را به چالش کشیده است و ضمن نه بزرگ به طرح خاورمیانه بزرگ ، سیاست منطقه ای و بین المللی خود را به ابرقدرتهای پوشالی دیکته میکند . و صرفا یک گروه کوچک از نظر عده و امکانات  و بزرگ از نظر راهبرد و اهداف همچون انصارلله یمن میتواند تمام خواب استکبار را آشفته نماید و این خود از نشانه های سحر است.

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده معتقد است:  هفته دفاع مقدس  یک واقعه تاریخی نیست که آن را پایانی باشد بلکه گفتمانی زایشی ، جاری و ساری است که عمق عقول و ضمیر آگاه بشریت را مخاطب قرار داده است و خواب غافلان را آشفته کرده است.

این حرکت الهی که از طوفان خروشان اراده و خون بهای جوانان ما نشات گرفته محال است که همچون قیام سیدالشهد جهانی نشود.

طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب باور ما این است که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و از آن پس تمام معابر و خیابانها معطر به عطر شهادت و زندگی خواهد بود.

و کسانی که عمداً یا سهوا به حذف نام شهدا و آرمانهای شهدا  اقدام میکنند آنروز و بلکه امروز محکوم به پشیمانی اند.

ما معتقدیم که برآیند تحولات مکانی و زمانی در جهان امروز تحسین راه و اراده ملت ایران و الگو برداری و تکثیر این شجره طیبه است.

یادمان نرفته که جنگ سخت پایان یافته اما دشمنی ها و جنگ نرم همچنان باقی است و می توان از گنجینه ی دفاع مقدس به عنوان الگویی برای آینده انقلاب اسلامی خصوصا در گام دوم انقلاب اسلامی و طراحی تمدن نوین اسلامی مایه گرفت و همه تهديدها را به فرصت بالندگي و شکوفایی مبدل کرد.

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده  ، ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام شهدا و شهداي انقلاب و جنگ تحمیلی اعلام مي‌دارد ؛ هفتة دفاع مقدس، هفته بازخواني رشادت‌ها و دستاوردهای ارزشمند آن حماسة جاويدان است و از همه صاحبان انديشه و قلم، برای تبيين و بازتعريف توانایي‌ها و خدمات ارزشمند به ‌وجود‌آمده آن دوران، تقاضامنداست  تا با تحليل و به تصويركشيدن زواياي پنهان اين حماسة تاریخ ساز و شورانگيز، آن را براي ملت ها و نسل‌هاي آینده، ماندگار سازد.

وسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.
31 شهریور 1398

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین