« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
قم
مراسم بزرگداشت مع طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز از ساعت 16:30 الی 18 در مسجد الغدیر قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم بزرگداشت  آیت الله آ میر احمد تقوی رئیس فقید حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کهگیلویه  به همت مجمع طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز از ساعت 16:30 الی 18 در مسجد الغدیر قم برگزار می شود.

خاطر نشان می شود: مرحوم آیت الله میر احمد تقوی پدر آیت الله سید مرتضی تقوی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم است، و در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ در بیمارستان امام خمینی دهدشت در سن ۹۶سالگی به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

مرحوم آ میراحمد تقوی قبل از انقلاب اسلامی پا به پای امام راحل به مبارزه علیه رژیم طاغوت پرداخت و بعد از انقلاب نیز از یاران صدیق حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب بودند تا آخرین لحظات عمرگرانقدر خود در خدمت انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

یکی از مهم‌ترین اقدامات مرحوم سید میراحمد تقوی تأسیس حوزه علمیه در شهرستان دهدشت و تدریس در این حوزه وپرورش صدها روحانی فاضل می باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: