« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از اعضای کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده به دیدار فرماندهی سپاه ناحیه لنده رفتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از اعضای کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده به دیدار فرماندهی سپاه ناحیه لنده رفتند.


در ابتدای این دیدار سید محسن جعفری از پیشکوتان آموزش و پرورش شهرستان لنده  ضمن تبریک فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اظهار کرد:هفته دفاع مقدس،نماد استقامت و تسلیم ناپذیری ملت بزرگ ایران در برابر زورگویی و زیاده خواهی های دشمنان این مرز و بوم است.

در ادامه احمد مرادی نژاد از فرهنگیان شهرستان لنده با تشریح دلایل گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حضرت امام رحمت الله علیه می فرمائید: لازم است ملت شریف ایران عموما وخصوصا دولتمردان وگویندگان ونویسندگان وشاعران وهنرمندان ؛ مراحل مختلف پیروزی این حماسه آفرینان را با گفتار و نوشتار و کردار خود در معرض نمایش گذارند.ودر محافل\”هفته جنگ\”فواید ونتایج وپیامدهای آن را بر شمارند ،و روح شجاعت این رزمندگان بزرگ را هرچه بیشتر تقویت کنند. این نگاه حضرت امام به هفته دفاع مقدس است .

همچنین خانم فرامرزی با تبریک هفته دفاع مقدس  گریزی به حذف نام شهید از تابلوی خیابان ها و کوچه ها در برخی از شهرهای ایران زد و گفت: همه مردم ایران مدیون خون شهدا هستند .

 حجت الاسلام خسرونژاد نیز در این نشست به بیان مشکلات شهرستان لنده و شهرک فجر پرداختند و خواهان توجه بیشتر مسولان به معیشت و  دغدغه های مردم شدند.

در پایان این نشست صمیمی ،سرگرد مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج لنده ؛ مهمترین سند راهبردی پیش روی کشور را ، بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کردند و بر :استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش برای  تبلیغ بیانیه گام دوم /-تقویت و تداوم اردوهای جهادی در روستاها /همراهی و همکاری با نهادهای خدمات رسان /اجرای برنامه های فرهنگی /کمک گرفتن از بنیاد علوی جهت پیشبرد اهداف موردنظر توسعه شهرستان /برگزاری همایش های تبیین بیانیه گام دوم و تبلیغ جهت جذب خیرین برای اردوهای جهادی تاکید نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: