« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
قبل از خطبه های نماز جمعه عنوان شد:
فرمانده سپاه لنده گفت:پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) و حماسه های دفاع مقدس و كسب غرور و عزت ملی جمهوری اسلامی متاثر از قیام عاشورایی امام حسین(ع است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان لنده در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شهر لنده  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) و حماسه های هشت سال دفاع مقدس و كسب غرور و عزت ملی جمهوری اسلامی  متاثر از قیام عاشورایی امام حسین(ع است.


سرگرد اسفندیار مختاری اظهار داشت دوران دفاع مقدس درس عزت، شهامت، مجاهدت و شهادت را به ما آموخت و ما در مقابل ستمگران توانستیم با دست خالی بایستیم. در دفاع مقدس تحقق وعده های الهی در قرآن را دیدیم و عظمت ملت ایران و جوانان این مرز و بوم را در دنیا به نمایش گذاشتیم.


وی افزود: اگر امروز هیچ كشوری جرات جنگ و تجاوز به ایران اسلامی را ندارد بخاطر تجربه جنگ هشت ساله ایران در دفاع مقدس بوده  و تنها عامل بازدارنده تهاجم دشمنان قسم خورده؛ حضور مردم در دفاع از انقلاب و میهن عزیزمان است.


ایشان در ادامه به دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی بعد از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:به برکت تفکر و فرهنگ عاشورایی  بعد از دفاع مقدس گام های محکم و استواری در زمینه های مختلف دفاعی، نظامی، فرهنگی، عمرانی برداشتیم که نتیجه اتکا به شعار ما می توانیم است.


فرمانده سپاه لنده با اشاره به اینکه رمز پیروزی شهدا ایستادگی و مقاومت است بیان کرد: خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس این نظام اسلامی را بیمه کرد و در حال حاضر  که در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم جوانان عزیز همچنان پای کار انقلاب هستند و از دستاوردهای این نظام پاسداری می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: