« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
ظهر امروز انجام گرفت؛
فرماندار لنده و هیات همراه از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بازدید به عمل آورد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ ظهر امروز سید خدادوست موسوی در راستای رسیدگی به امور و مسائل مردم در دستگاه های دولتی و به منظور بررسی چگونگی خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع به صورت سرزده از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بازدید کرد.


فرماندار لنده هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور عنوان کردند.


مهندس موسوی در این بازدید ؛عرصه های منابع طبیعی را مهمترین رکن و شاهرگ اصلی تداوم بقاء  عرصه های منابع طبیعی دانست و به لزوم گشت و مراقبت  مداوم در سطح عرصه ها و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین تاکید نمود.


در ادامه مهندس محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده ضمن خیرمقدم گزارشی از فعالیت های اجراشده در هر بخش را توضیح دادند.


بیان مسائل، مشکلات و موانع موجود بر سر راه خدمت رسانی مطلوب به ارباب رجوع در راستای وظایف سازمانی که همان حفظ، احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی و بهینه از منابع طبیعی می باشد توسط رئیس اداره منابع طبیعی لنده از دیگر موارد مطروحه در این بازدید و دیدار گزارش شده است.




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
مدیر بومی پروازی که هفته ۳ روز بیشتر سرکار نیست.اگر چه رود کوف منتشر نمیکنه
طبیعت دوست
|
Ukraine
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
اگه یه قلف کتابی بزیدی دم دروازش کار خوبی بی.
ای داغم سی ...
اما پشخش کن جون بچت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: