« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
ظهر امروز انجام گرفت:
فرماندار لنده با جمعی از جوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دراین نشست که به همت انجمن جوانان شهرستان لنده صورت گرفت جوانان لنده ای به واکاوی علت عدم توسعه یافتگی این شهرستان و همچنین مشکلات روستاها، مبلمان شهری، مشکلات شهرک های فجر، سرآسیاب، بهاران و ....پرداختند

 فرماندار نیز در این جمع با بیان اینکه :امروزه جوانان باید در کنار مسولین همراه و همکار آنها باشند تا گرهی  از مشکلات مردم باز شود گفت: حرف ها ،گلایه ها و مطالبات امروز شما  همگی بحق و منطقی است.


مهندس موسوی ضمن طرح گزارشی از عملکرد خود در طی این مدت کوتاه گفت:در حوزه راه دیدار هایی با معاونت عمرانی و مدیرکل راه داشتم و اعتبار خوبی برای پل تراب و آسفالت چند روستا جذب نمودم.

وی اظهار داشت:با مدیر کل آب و فاضلاب شهری دیداری داشتم و با رایزنیهای مختلف که داشتیم  حدود یک نیم میلیارد تومان برای تعمیر خط توزیع آب شرب شهر لنده اختصاص یافته است.


فرماندار لنده اظهار داشت: در حوزه شهری اعتبار خوبی برای شهرداری لنده اختصاص داده شده و در حوزه ارتباطات جاهایی کار شده و ماهم با مدیر عامل مخابرات استان جلسه ایی داشتیم قرار هست دکل هایی در سه نقطه از شهرستان راه اندازی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: