« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
مدیر جهاد کشاورزی لارستان، خبر داد:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان، گفت: 175 مورد اشتغال جدید و ثبت در سامانه رصد، ثبت شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: زراعت , باغبانی , دامداری , پرورش طیور , شیلات و اجرای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره , راه اندازی کسب و کارهای مشاغل خانگی و تولید کمپوست و صنایع تبدیلی و غذایی موجب ایجاد اشتغالزایی در بخش کشاورزی، شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان، از اخذ مجوز 4000 هزار کندو برای استقرار در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: شروع فصل سرما و استفاده از شهد و گرده کنار نقشی موثر برای کوچ زنبورداران به این شهرستان دارد.

او با بیان اینکه زنبورداران بیشتر از استانهای اصفهان , آذربایجان شرقی و غربی , چهارمحال و بختیاری به این منطقه کوچ می‌کنند، گفت: تأثیر مثبت گرده‌افشانی زنبورها در افزایش عملکرد محصولات زراعی و باغی باعث شده است که این معاونت همکاری کامل در این زمینه را دستور کار خود قرار داده است.

به گفته قاسمی، تولید شهد و گرده با کیفیت گیاهان منطقه به عنوان منبع غذایی مناسبی برای کاهش هزینه‌های تولید برای زنبورداران، محسوب میشود که سبب استقبال زنبورداران شده است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: