« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
با اعطای کمک 4 میلیارد ریالی:
به همت دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان و با کمک هایی بالغ بر 4 میلیارد ریال، مدرسه 12 کلاسه شهید کاظمی پلدختر که در سیل فروردین ماه گذشته دچار آسیب جدی شده بود، بازسازی، نوسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،پس از حادثه سيل فروردین ماه سال جاري در مناطق مختلف کشور، دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان در اقدامی خودجوش و در راستای رسالت علمی و آموزشی این دانشگاه برتر کشور با جمع آوری و اعطای بیش از 4 میلیارد ریال از سوی استادان، کارکنان، دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه، مدرسه 12 کلاسه شهید کاظمی شهرستان پلدختر را بازسازی و نوسازی کردند.

    در آئین افتتاح این مدرسه، معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان با ابلاغ سلام دانشگاهیان این دانشگاه به هموطنان و دانش آموزان پلدختری گفت: بلاياي طبيعي اثرات جانسوز و مخربي دارد اما همين حادثه زمینه ای شد كه زيبايي هايي خلق شود.

    دکتر امین اله معصومی افزود: با توجه به وضعيت اقتصادي كشور، دانشگاه صنعتي اصفهان نیز همچون ديگر سازمان ها و ادارات به لحاظ بودجه ای با مشکلاتی مواجه است اما دانشگاهيان اين دانشگاه با احساس وظیفه در کمک به هموطنان سیل زده پیام همیاری و درکنار شما بودن را به این عزیزان ابلاغ کردند.


    وی با اشاره به محدودیت زمانی برای بازسازی مدارس آسیب دیده و تلاش برای رساندن آن ها به اول مهرماه، بیان کرد: دانشگاهیان این دانشگاه با تلاش شبانه روزی در تابستان گذشته این مدرسه را به صورت بنیادین بازسازی و نوسازی کردند.

    معصومی با ابراز قدردانی از استادان و کارمندان دانشگاه صنعتی اصفهان به دلیل تخصیص بخشی از حقوق شان و نیز دانشجویان و فارغ التحصیلان داخل و خارج از کشور که با کمک های نقدی به انجام این اقدام بزرگ کمک کردند، از تلاش های شبانه روزی گروه های جهادی از كارمندان و دانشجويان این دانشگاه تجلیل کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدختر نیز در این مراسم آموزش و پرورش را كليد توسعه جوامع و عامل سعادت و موفقيت ملت ها دانست و گفت: آينده هر جامعه اي را مي توان از سيماي كنوني آموزش و پرورش آن دريافت و براي اين توسعه  علمي  نياز است كه فرزندان هر كشور در محيط علمي مناسب و مدارس مجهز و پيشرفته رشد و تحصيل كنند.


    رضا شاهمرادی با بیان این که دبستان شهيد كاظمي این شهرستان با كمك دانشگاهیان دانشگاه صنعتي اصفهان بسیار بهتر از گذشته بازسازي شده است، افزود: قدرداني از اين عزيزان بسيار سخت است چون ترازويي براي سنجش اين عمل وجود ندارد و به طبع آن قدرداني هم مشكل است.

    امام جمعه پلدختر نیز با تقدیر از همت دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان به دلیل کمک در بازسازی مدرسه شهید کاظمی، گفت: از عزيزان این دانشگاه كه يكي از دانشگاه هاي مادر كشور مي باشد و سهم زيادي در توليد علم در كشور دارد قدردانی می نمایم.

    حجت الاسلام و المسلمین موسوي افزود: هموطنان عزیز اصفهانی به عنوان ستاد معین، سنگینی کار بازسازی این منطقه را بر عهده داشتند و گروه های جهادی این استان نیز که به منطقه آمده اند، هنوز نیز در پلدختر حضور دارند.


    به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان، پس از حادثه سيل فروردین ماه سال جاري در مناطق مختلف کشور، دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان در نخستین روزهای سال جاری و در حركتي خود جوش اقدام به جمع آوري كمك هاي مردمی به منظور یاری رسانی به هموطنان سیل زده نمودند.

    این کمک ها در قالب ستاد متمرکز همياري و كمك به هموطنان سیل زده در دانشگاه صنعتی اصفهان ساماندهی و با ایجاد موکب خدمت رسانی این دانشگاه در شهرستان معمولان استان لرستان، در چند مرحله اقلام غیرنقدی متعددی شامل حدود 7 تن برنج، 5 هزار قرص نان، 12 تن آرد، 60 حلب روغن، 200 كيلوگوشت گرم، 250 كيلو رب گوجه فرنگي، قریب به 3 هزار متر مربع موكت، 10 تخته فرش 12 متري، 500 تخته پتو و حدود 12 هزاركيك و آبميوه به مناطق سیل زده ارسال گردید.

    در ادامه این حرکت خودجوش، دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن اعزام دو دستگاه ماشین آلات سنگین متعلق به این دانشگاه شامل یک دستگاه کامیون ولوو 10 تن و نیز یک دستگاه لودر به منظور تسهیل امدادرسانی به هموطنان عزیز سیل زده، با تسهیل فرآیند اداری برای کارکنان متقاضی خدمت در این مناطق مبنی برعدم نیاز به اخذ مرخصی توسط آنان، گروه های جهادی متعددی را برای خدمت رسانی به این مناطق اعزام نمود.



    با ادامه عزیمت گروه های جهادی با حضور چشمگیر دانشجویان و نیز کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، این گروه ها در بخش های مختلف تخصصی شامل خدماتی و عمرانی و نیز انجام فعالیت های آموزشی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل، خدمت رسانی نمودند.

    در بخش کمک های نقدی نیز تعداد قابل توجهی از اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه یک تا چند روز از حقوق خود را به منظور کمک به هموطنان عزیز سیل زده اعطاء نمودند که با تجمیع این کمک ها و نیز دیگر دیگر هدایای نقدی جمع آوری شده توسط گروه های خودجوش دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، ده ها میلیون میلیون ریال کمک های نقدی به هموطنان سیل زده اعطاء گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: